-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Нафта і дистиляти
Завершена
430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 300.00 UAH
Номер:
38a449ece9644fcab6cd9bad98fddd0d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-18-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2019 00:00
Період моніторингу:
18.10.2019 12:33 - 08.11.2019 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2019 № 54
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.10.2019 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-16-000316-c 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону та пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатках), визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД» вимогам ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 29 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету від 04.09.2019 №16 та від 05.09.2019 №17, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» та ТОВ «ВОГ КАРД», пояснення Замовника від 25.10.2019, укладений договір від 17 вересня 2019 року №07400 (далі – Договір).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу 5 ТД визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (з ПДВ), проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Також, на порушення норм частини третьої статті 17 Закону Замовником у пункті 5 розділу 3 ТД встановлено вимогу щодо надання учасником-переможцем торгів довідки у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом другим частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень:
29.10.2019 12:42 - 13.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2019 12:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет ознайомився з моніторингом, який проведений Івано-Франківським ДАСУ щодо закупівлі «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000316-с), та розглянув Висновок 29.10.2019 ДАСУ, щодо усунення помилок. Відповідно до частини третьої статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" : У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. В ТД даних торгів, які моніторять, в п.1.2. частина перша розділ V вказано: "Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками. " , тому даний критерій заповнює всі 100 відсотків. Скарг або роз'яснень, щодо умов вказаних в ТД по даних торгах від учасників торгів не поступало, тому вважаємо дане недопрацювання не суттєвим. Дане порушення виправити в даний момент неможливо, так, як процедура завершена.
Дякуємо за вказані зауваження та порушення, які будемо використовувати в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
01.11.2019 18:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
Відсутній механізм порушення, оскільки процедура завершена.
Дата публікації:
04.11.2019 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
5451e5b7d76f4a2c9569fb37a3feb26f
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
22.10.2019 12:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000316-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Відповідно до якого пункту та статті Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Номер:
53e9782ab8bc42c9a1b487d1136d7124
Назва:
Нафта і дистиляти
Дата опублікування:
25.10.2019 16:05
Опис:
Тендерний комітет ознайомився з моніторингом, який проведений Івано-Франківським ДАСУ, щодо закупівлі «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000316-с), та надаємо пояснення, а саме відповідно до пункту 4 частини 2 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» : тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В технічному завданні ТД на закупівлю «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000316-с) була вимога щодо кількості не менше трьох АЗГ, розташовані в гірській місцевості нашого регіону. В довідці про кількість АЗС вказано дві АЗС в Івано-Франківській обл. Розташування самих АЗС більше 150 км від замовника торгів, що є економічно не вигідно. Також учасник торгів--ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» в складі тендерної пропозиції подає документ «Довідка щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази» вих.№302 від 29.08.2019 року, де вказує кількість АЗС – 2 500 шт, в той же час в документі «Довідка щодо АЗС» вих. №305 від 29.08.2019 року вказує перелік АЗС в кількості 209 шт. Очевидна невідповідність між документами.
Наступне. Учасник в складі своєї пропозиції додає сертифікати та паспорти на Бензин А-92 і Бензин А-95, які спочатку завірені печаткою – ТОВ «ВОГ КАРД», і додатково завірено мокрою печаткою Учасника. Схоже на те, що цей Учасник просто роздрукував готові чинні сертифікати з печаткою «ВОГ КАРД» з бази Prozorrо, завірив своєю печаткою і таким чином вважає, що може цими документами гарантувати поставку товару Замовнику на двох різних мережах АЗК - БРСМ і VT Petroleum. За підроблення документів учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно з чинним законодавством України, якщо таке має місце.У зв’язку з вище зазначеним ще один учасник торгів-- ТОВ «ВОГ КАРД», звернувся із вимогою, щодо вивчення доствірності інформації поданої в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» та наполягали на відхиленні пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ». В іншому випадку, нами буде подана скарга в Антимонопольний комітет. Після відхилення замовником тендерної пропозиці ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», від учасника торгів--ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не поступало оскарження даного рішення.