-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дизельне паливо
джелело фінансування (власні кошти)
Торги відмінено
1 165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 825.00 UAH
Номер:
9c5f718930e34aa6bafbc6de53086662
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-24-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2019 00:00
Період моніторингу:
24.09.2019 20:10 - 18.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2019 № 54
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.09.2019 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-08-15-001635-a 15.08.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на інші встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту свинарства і агропромислового виробництва НААН України (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.08.2019 № 2 (далі – тендерна документація), протокол від 17.09.2019 № 3 (16:30), протокол від 17.09.2019 № 3 (16:45), тендерну пропозицію ПП «МАРС 2015» (далі - учасник, переможець).
В ході моніторингу установлено, що учасником в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат, який посвідчує, що якість товару відповідає діючим нормам чинного законодавства України, чим не дотримано вимог Додатку 5 до тендерної документації.
Так, Замовником у тендерній документації (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій») передбачена вимога надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку 5 сертифікату, який посвідчує, що якість товару відповідає діючим нормам чинного законодавства України.
У складі тендерної пропозиції учасника-переможця не надано сертифікату, який посвідчує, що якість товару відповідає діючим нормам чинного законодавства України.
Натомість, замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції визнав ПП «МАРС-2015» переможцем (рішення уповноваженої особи від 17.09.2019 № 3), чим порушив вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону, згідно якого замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Також слід вказати, що подана у складі тендерної пропозиції довідка «про відсутність заборгованості в учасника зі сплати податків і зборів» не є виконанням вимог тендерної документації.
Ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-4_1 не підтверджена.
Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
26.09.2019 18:30 - 11.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2019 18:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедуру скасовано відповідно до ст. 31. Ц.1 п.1абз.2.
Дата публікації звіту:
30.09.2019 10:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформуванняв електронній системі закупівель
Дата публікації:
02.10.2019 14:08