• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дизельне паливо

джелело фінансування (власні кошти)

Торги відмінено

1 165 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 825.00 UAH
Номер: 9c5f718930e34aa6bafbc6de53086662
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-24-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.09.2019 20:10 - 18.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.09.2019 № 54 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 24.09.2019 № 54 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2019-08-15-001635-a 15.08.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 128-75-83, s-jakovenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на інші встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту свинарства і агропромислового виробництва НААН України (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.08.2019 № 2 (далі – тендерна документація), протокол від 17.09.2019 № 3 (16:30), протокол від 17.09.2019 № 3 (16:45), тендерну пропозицію ПП «МАРС 2015» (далі - учасник, переможець). В ході моніторингу установлено, що учасником в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат, який посвідчує, що якість товару відповідає діючим нормам чинного законодавства України, чим не дотримано вимог Додатку 5 до тендерної документації. Так, Замовником у тендерній документації (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій») передбачена вимога надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку 5 сертифікату, який посвідчує, що якість товару відповідає діючим нормам чинного законодавства України. У складі тендерної пропозиції учасника-переможця не надано сертифікату, який посвідчує, що якість товару відповідає діючим нормам чинного законодавства України. Натомість, замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції визнав ПП «МАРС-2015» переможцем (рішення уповноваженої особи від 17.09.2019 № 3), чим порушив вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону, згідно якого замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Також слід вказати, що подана у складі тендерної пропозиції довідка «про відсутність заборгованості в учасника зі сплати податків і зборів» не є виконанням вимог тендерної документації. Ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-4_1 не підтверджена. Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 26.09.2019 18:30 - 11.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2019 18:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Процедуру скасовано відповідно до ст. 31. Ц.1 п.1абз.2.
Дата публікації звіту: 30.09.2019 10:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформуванняв електронній системі закупівель
Дата публікації: 02.10.2019 14:08