• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системний блок

Завершена

666 944.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 669.44 UAH
Номер: 33816aefa00e4216a7a3be820a826ffc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-09-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 09.10.2019 17:10 - 01.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.10.2019 № 49 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 09.10.2019 № 49 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2019-08-15-001480-a 15.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2, 9 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, на звернення з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів встановлено порушення норм абзацу 2 частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, дотримання законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання відповіді на звернення учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – Замовник) від 14.108.2019 №б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, Протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.09.2019 №307, Протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.09.2019 №308, тендерну пропозицію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2019, договір про закупівлю від 08.10.2019 №595-19. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ №490) Замовником не внесено інформацію в оголошення про проведення відкритих торгів стосовно джерела фінансування закупівлі (пункт 10-2 Джерело фінансування закупівлі форми оголошення про проведення відкритих торгів). За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що: - на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); - на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» та Додаток 2 до тендерної документації) не визначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону для надання таких документів переможцем процедури закупівлі. За результатами моніторингу в частині дотримання законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що на порушення норм частини четвертої статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. При цьому, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, чим порушив вимоги частини четвертої статті 28 Закону За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що на порушення вимог частини другої статті 32 Закону Замовник уклав з переможцем торгів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» договір про закупівлю від 08.10.2019 №595-19 на суму 574 749,00 грн з ПДВ у строк, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір (згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 10.09.2019 №308). Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що Замовник надав відповідь учаснику ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, на звернення з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів (номер вимоги: UA-2019-08-15-001480-a.a2) у строк, що перевищує п’ять днів з дня надходження такого звернення, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 16.10.2019 16:10 - 30.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2019 16:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно Висновку порушення усунені шляхом розірвання договору та внесення відповідної інформації на веб-портал уповноваженого органу згідно рішення Тендерного комітету.
Дата публікації звіту: 21.10.2019 11:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionContracting: Так
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Порушення законодавства у сфері закупівель, викладені у висновку про результати моніторингу, усунуті. Договір про закупівлю від від 08.10.2019 №595-19 розірвано.
Дата публікації: 22.10.2019 09:06