• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

металопластикові вікна, двері,супутні вироби, міжкімнатні та металеві двері, протипожежні двері та люки

Завершена

1 651 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 515.00 UAH
Номер: 544919db38e948c4988c10b0e16b6c52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-21-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.10.2019 16:20 - 11.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.10.2019 № 195 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.10.2019 № 195 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2019-08-14-001559-b 14.08.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій за лотом № 2 встановлено порушення норм абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, розгляді тендерної пропозиції поданих за лотом № 1, своєчасності укладання договору та відповідності його умов тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.08.2019 № 1 (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП Паустовська Наталія Анатоліївна, ТОВ «Сучасний світ БЦ», ТОВ «ГЛАССО», ФОП Музиченко Роман Іванович та ТОВ «ІНАРІ-ГРУП», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 04.08.2019 № 1 та від 05.08.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір 04.08.2019 № 2 та від 06.08.2019 б/н, договори від 17.08.2019 № 293 та від 18.09.2019 № 294. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що за лотом № 2 Замовник згідно протоколу від 05.08.2019 б/н неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНАРІ-ГРУП», у зв’язку з тим, що у складі пропозиції «відсутні відомості про наявність обладнання і матеріально-технічної бази для виконання монтажу протипожежних дверей та люків» та «відсутні відомості про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання монтажу протипожежних дверей та демонтажу старих дверей». Однак, тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання довідок у довільній формі, які учасник виконав в повному обсязі. Таким чином, Замовником за лотом № 2 всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено пропозицію учасника ТОВ «ІНАРІ-ГРУП», яка відповідає вимогам ТД, та була нижчою від пропозиції переможця на 504,00 грн, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону.
Період усунення порушень: 12.11.2019 15:28 - 27.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2019 15:28