• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №75 Вінницької міської ради" по вул. 600-річчя,62 в м. Вінниця

Завершена

17 575 772.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 175 757.72 UAH
Номер: aa14e0e061b54ff097950ad9b1cff13d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-03-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.10.2019 17:18 - 28.10.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.10.2019 № 287 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.10.2019 № 287 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2019-08-14-000656-c 14.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПРЕДОМ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.08.2019 № 114 (із змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СПРЕДОМ» (далі – ТОВ «СПРЕДОМ»), протоколи засідання тендерного комітету від 09.09.2019 № 122 та від 09.09.2019 № 123, повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2019, договір підряду від 26.09.2019 № 23/09-1, додаткові угоди від 04.10.2019 № 1 та від 16.10.2019 № 2 до договору підряду від 26.09.2019 № 23/09-1. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації передбаченої пунктами 2, 3 і 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також встановлено, що Замовник всупереч вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 5 розділу 1 тендерної документації вимагає дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 року та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015, які втратили свою чинність. Крім того, на звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації та вимоги про усунення порушення, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 15.08.2019 та 17.08.2019, Замовник оприлюднив роз'яснення 23.08.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «СПРЕДОМ» установлено наступне. Замовником у додатку 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками скан-копії усіх сторінок паспорту керівника, проте, учасник ТОВ «СПРЕДОМ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав скан-копії усіх сторінок паспорту керівника, чим не дотримався вимог встановлених у додатку 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПРЕДОМ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір підряду від 26.09.2019 № 23/09-1.
Період усунення порушень: 24.10.2019 22:10 - 07.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2019 22:10

Рішення про призначення перевірки