• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №60 Вінницької міської ради" по просп. Космонавтів,48 в м. Вінниця

Завершена

17 342 225.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 173 422.25 UAH
Номер: bf82a2b5445d45c3993acf7d6fe16eab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.10.2019 17:10 - 28.10.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.10.2019 № 287 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.10.2019 № 287 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2019-08-14-000625-c 14.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «АРКА-ПТФ» установлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання роз’яснення до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 14.08.2019) № 116, тендерну пропозицію приватного підприємства «АРКА-ПТФ» (далі – ПП «АРКА-ПТФ»), протокол засідання тендерного комітету від 09.09.20019 № 121, повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2019, договір від 24.09.2019 № 23/09, додаткова угода від 17.10.2019 № 1 до договору. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 17.08.2019, оприлюднив роз’яснення з порушенням триденного терміну (23.08.2019), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону. Також моніторингом установлено, що на підтвердження підстав передбачених статтею 17 Закону переможець торгів ПП «АРКА-ПТФ» надав довідку Міністерства внутрішніх справ, яка сформована (28.07.2019) раніше 30 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій (02.09.2019), чим не дотримано вимоги пункту 1 додатку 4 «Документальне підтвердження відсутності підстав відмови учаснику процедури закупівлі в участі згідно ст. 17 Закону та інші документи, що надаються переможцем торгів» тендерної документації). Крім того, переможцем торгів ПП «АРКА-ПТФ» не надано довідки Державної фіскальної служби України про відсутність простроченої заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету, чим порушено вимоги пункту 2 додатку 4 «Документальне підтвердження відсутності підстав відмови учаснику процедури закупівлі в участі згідно ст. 17 Закону та інші документи, що надаються переможцем торгів» тендерної документації. Однак на порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «АРКА-ПТФ» через ненадання ним як переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір від 24.09.2019 № 23/09 та додаткову угоду від 17.10.2019 № 1 до договору.
Період усунення порушень: 24.10.2019 23:08 - 07.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2019 23:08