• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Торги відмінено

3 030 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 150.00 UAH
Номер: 561cd43047964f59b4c791d9eff7646c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-13-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 13.09.2019 09:45 - 05.10.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.09.2019 №35 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 13.09.2019 № 35. Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2019-08-23-001974-c 23.08.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону 2. UA-2019-08-14-001085-b 14.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків 3. UA-2019-07-23-001325-b 23.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушенням пункту 3 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), складання форм документів у сфері публічних закупівель, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської РДА (далі – Замовник) від 14.08.2019 № 53, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено, що тендерна документація складена з порушенням пункту 3 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Так, в Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлена вимога: «Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару на вибір Замовника, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником», при тому, що надання зразків товару не передбачено законодавством у сфері публічних закупівель. Разом з тим, згідно пункту 3 зазначеного додатку, пропозиція відхиляється, в тому числі, якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника. При цьому, вимога щодо надання зразків товару для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам не є документом або відповідною інформацією, наявність якого вимагає законодавство у сфері публічних закупівель, що є порушенням пункту 3 частини другої статті 22 Закону та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Будь-яка інша інформація, що подана учасником після кінцевого строку її подання у розумінні закону не є складовою тендерної пропозиції учасника. Вказане також суперечить частині першій статті 14 Закону, оскільки подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу та протоколом розкриття від 02.09.2019 аукціон завершився 02.09.2019 року о 15:12. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Разом з тим, станом на 20.09.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу відсутні будь-які електронні документи, які б підтверджували обрання переможця торгів, намір Замовника продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» (ЄДРПОУ 37726414), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації або інформацію про її відхилення. Таким чином, Замовником, в порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону перевищено терміни розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень: 20.09.2019 13:36 - 05.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2019 13:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги відмінено на виконання вимог абзацу 2, частини1, статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 30.09.2019 16:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації: 01.10.2019 11:38