-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації та проведення заходу “З Днем народження, Житомир!” та “Культурна версія”
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер:
2a884bb203d740b9853e76c6e54020a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-24-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2019 00:00
Період моніторингу:
24.10.2019 14:59 - 14.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2019
№ 54
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.10.2019 № 54.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-08-14-001388-a від 14.08.2019 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 2 та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Ткачук Людмила Леонідівна, яка не відповідала умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника – переможця процедури закупівель ФОП Ткачук Людмила Леонідівна, протокол засідання тендерного комітету від 30.08.2019 року № 26, повідомлення про намір укласти договір, укладений договір від 10.09.2019 № 183 та пояснення Управління культури Житомирської міської ради (далі – Замовник) від 04.11.2019 року.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містить інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям установленим в пункті 5 розділу III тендерної документації.
Також, моніторингом установлено, що в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, технічна специфікація в тендерній документації містить посилання на конкретну торговельну марку (фірму, патент) без виразу «або еквівалент».
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформації про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок відповідна інформація не зазначена в повідомленні про намір укласти договір.
За результатами моніторингу розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Ткачук Людмила Леонідівна відсутня інформація щодо відсутності підстав відхилення установленим в пункті 5 частини 1 статті 17 Закону, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III тендерної документації.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем учасника ФОП Ткачук Людмила Леонідівна та уклав з ним договір про закупівлю від 10.09.2019 № 183.
Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
12.11.2019 18:03 - 27.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2019 18:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про наявність чи відсутність порушень законодавства в сфері державних закупівель:
1. Тендерна документація в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містить інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям установленим в пункті 5 розділу III тендерної документації.
Відповідь: Спосіб підтвердження міститься в тендерній документації в пункті 5 розділу III: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається в довільній формі.».
2. В порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, технічна специфікація в тендерній документації містить посилання на конкретну торговельну марку (фірму, патент) без виразу «або еквівалент».
Відповідь: В технічній специфікації були вказані назви гуртів, які необхідні під час проведення заходу, на який було оголошено закупівлю, згідно рішення виконавчого комітету міської ради від 04.09.2019 року № 939 «Про затвердження плану заходів з нагоди відзначення 1135 річчя від дня заснування міста Житомир» в якому було затверджено план заходів (Додаток до рішення виконавчого комітету міської ради від 04.09.2019 № 939), де значиться, що святковий концерт відбуватиметься за участю українського музичного гурту «КАZКА» та українського рок-гурту «Цвіт Кульбаби». По цій причині було вказано конкретні назви гуртів. В подальшому буде вказуватися вираз «або еквівалент».
3. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформації про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок відповідна інформація не зазначена в повідомленні про намір укласти договір.
Відповідь: На момент оголошення закупівлі в системі була відсутня технічна можливість реалізації пункту «Джерело фінансування закупівлі» та даний пункт не був зазначений. У подальшому джерела фінансування в закупівлях зазначаються та вимоги Наказу № 490 дотримуються.
4. У складі тендерної пропозиції переможця ФОП Ткачук Людмила Леонідівна відсутня інформація щодо відсутності підстав відхилення установленим в пункті 5 частини 1 статті 17 Закону, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III тендерної документації.
Відповідь: В поданій тендерній пропозиції ФОП Ткачук Л.Л. є фізичною особою та службовою посадовою особою, яка підписує тендерну пропозицію та не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не було знято або не погашено у встановленому законом порядку, про що зазначено в зведеній довідці про відповідність Учасника вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В подальшому цей пункт буде вимагатися вказувати окремо.
В зв»язку з вищезазначеним управління культури визначило переможцем ФОП Ткачук Л.Л. як таку, що відповідає вимогам тендерної документації. Рекомендації в подальшому також будуть виконуватися.
Дата публікації звіту:
13.11.2019 14:57
Запити/Пояснення
Номер:
dbe4aaddd8324ec894f45d482827ed91
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2019 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з організації заходів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-14-001388-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Просимо надати затверджений рішенням тендерного комітету річний план додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення даної процедури закупівлі.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівлі, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
958c6a51a79d4e558d5a2500dffa0ca8
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2019 12:45
Опис:
Управління культури надає відповідь на запит щодо надання інформації.
1. Затверджений рішенням тендерного комітету річний план додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення даної процедури закупівлі.
Річний план додається окремим файлом
2. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівлі, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.
ID номер річного плану закупівель - UA-P-2019-01-08-000346-c