-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 — 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі оперативного реагування для аварійних бригад)
Автомобілі оперативного реагування для аварійних бригад, згідно додатку № 4 тендерної документації
Завершена
3 129 499.99
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 647.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 647.50 UAH
Номер:
59c89f31e6d4465cac948d8460a4edcb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-17-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2020 00:00
Період моніторингу:
17.12.2020 15:45 - 14.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020 № 93
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.12.2020 №93
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-08-14-000952-b 14.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини четвертої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та/або вжити заходів щодо розірвання договору (в частині поставки/непоставки запропонованого учасником-переможцем торгів ТОВ «АВТО ГРАФ М» товару марки автомобіля Легковий автомобіль FIAT Doblo Combi Maxi), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 01.01.2019 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АВТО ГРАФ М», протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.09.2019 №135-1/КВ, укладений договір від 26 вересня 2019 № ДОН/НХ 19469/НЮ-В (далі – Договір), запитання та відповіді до процедури, пояснення Замовника від 30.12.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що у Розділі 14. «ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ» Додатку №3 «Проект договору» до ТД Замовник зазначив: «Примітка:*Пункти розділу можуть бути змінені або доповнені за погодженням Сторін». За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТО ГРАФ М» встановлено, що учасником не підтверджено відповідність технічним вимогам, зазначеним Замовником у Додатку №4 «Технічна специфікація» до тендерної документації, зокрема:
- вимагалося витрата палива (міський цикл), л. на 100 км: не більше 5.8, учасником запропоновано товар з витратою палива (міський цикл), л. на 100 км: 6,9;
- вимагалося повна маса (максимально допустима), кг: не більше 1860, учасником запропоновано товар з повною масою (максимально допустима), кг: 2349;
- вимагалося фронтальні подушки безпеки водія і пасажира, учасником запропоновано фронтальні подушки безпеки водія;
- вимагалося бампера та зовнішні дзеркала заднього огляду пофарбовані в колір кузова разом, учасником запропоновано товар, бампера якого не пофарбовані в колір кузова.
Таким чином, замовником не враховано вимоги Додатку №4 «Технічна специфікація» та визначено переможцем торгів учасника ТОВ «АВТО ГРАФ М».
На порушення частини четвертої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АВТО ГРАФ М» як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
12.01.2021 15:48 - 27.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2021 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області проведено моніторинг закупівлі предмету «ДК 021:2015 — 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі оперативного реагування для аварійних бригад)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-14-000952-b). За результатом моніторингу оприлюднено висновок 12.01.2021 15:48 (усунути порушення по 27.01.2021).
На висновок про наявність або відсутність порушень законодавства від 12.01.2021 надаються наступні пояснення, аргументовані заперечення та документи, що свідчать про відсутність порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі:
1) Щодо порушення: «Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону» повідомляється, що у Розділі 14. «ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ» Додатку №3 «Проект договору» до ТД внесення наступної фрази у примітці: «Примітка:*Пункти розділу можуть бути змінені або доповнені за погодженням Сторін» є саме приміткою, яка ніяким чином не впливає на умови договору та стосується пунктів даного розділу, у яких відсутні основні умови договори, а викладені лише загальні положення, ймовірна зміна яких не спричинить вплив на укладання та виконання договору про закупівлю. З урахуванням висновку у подальшому дана примітка не буде застосовуватись при оприлюдненні тендерних документацій.
2) Щодо порушення: «Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону» надається аргументоване заперечення та документи що підтверджують відсутність порушення законодавства: при складанні технічних вимог предмета закупівлі замовник у додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» у стовпчику «Найменування товару (Марка, тип, вид)*» зазначив «Легковий автомобіль Renault Dokker Expression або еквівалент» та у стовпчику «ГОСТ*, ДСТУ*, ТУ технічні характеристики*» вказав базові характеристики даного автомобіля як такі, що взяті за основу. У примітці до Технічної специфікації, позначеної символом «*» вказав «*або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товарі, зазначеному в цьому переліку». Запропонований учасником ТОВ «АВТО ГРАФ М» товар – автомобіль FIAT Doblo Combi Maxi за основними базовими характеристиками, притаманними даному виду продукції, а саме об’єм двигуна, потужність двигуна, кількість передач КПП, посилена підвіска, є кращим, ніж вказаний замовником, запропонована вартість товару не вища очікуваної вартості закупівлі. ТОВ «АВТО ГРАФ М» у складі документів тендерної пропозиції надав довідку вих. № 315/19 від 28 серпня 2019 року (міститься у складі документів учасника у електронній системі закупівель у файлі під назвою «Довідки, гарант.листи.PDF»), у якій зазначив, що пропонує замовнику еквівалент товару з аналогічними технічними та якісними характеристиками вказаними у тендерній документації та гарантує, що всі технічні характеристики запропонованого товару не гірші, ніж у замовленому товарі. Таким чином товар було кваліфіковано як еквівалентний у відповідності до тендерної документації. На підставі того, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТО ГРАФ М», враховуючи вищевикладене, була визнана найбільш економічно вигідною, даний учасник закупівлі був визнаний переможцем та з ним укладено договір про закупівлю від 26 вересня 2019 № ДОН/НХ 19469/НЮ-В. Розірвання вказаного договору на вимогу висновку за результатом моніторингу цієї процедури закупівлі в частині поставки/непоставки запропонованого учасником-переможцем торгів ТОВ «АВТО ГРАФ М» товару марки автомобіля FIAT Doblo Combi Maxi не актуальне, так як у межах виконання договору легковий автомобіль FIAT Doblo Combi Maxi у кількості, зазначеній у договорі, поставлений не був, що підтверджується Актом прийому-передачі автомобіля від 13.11.2019, який додається. За таких умов порушення, вказане у висновку – відсутнє.
Дата публікації звіту:
16.01.2021 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
fe7b5e930d254b53b3d5438324753056
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
28.12.2020 09:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015 — 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі оперативного реагування для аварійних бригад)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-14-000952-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано замовником при визначенні переможця торгів невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО ГРАФ М» вимогам, зазначеним у Додатку №4 «Технічна специфікація» до тендерної документації, зокрема:
а) Автомобіль Renault Trafic Combi (PG1E1 212 D6) з пакетом комфорт PKCA4, RET02 або еквівалент* учасником не підтверджено наявність у запропонованого товару марки автомобіля Aвтомобіль FIAT TALENTO 1.6 автономного опалювача для швидкого прогрівання двигуна та кабіни;
б) Легковий автомобіль Renault Dokker Expression або еквівалент* учасником не підтверджено наявність у запропонованого товару марки автомобіля Легковий автомобіль FIAT Doblo Combi Maxi наявність захисних щитків на гальмівні диски, еко-режим: економія пального до 10%, повітроводи для задніх сидінь, протитуманні фари, камера заднього огляду, задній парктронік та не підтверджено відповідність технічним вимогам, а саме:
- з витратою палива (міський цикл), л. на 100 км: 6,9 - вимагалося витрата палива (міський цикл), л. на 100 км: не більше 5.8,
- повна маса (максимально допустима), кг: 2349 - вимагалося повна маса (максимально допустима), кг: не більше 1860,
- фронтальні подушки безпеки водія - вимагалося фронтальні подушки безпеки водія і пасажира,
- бампера не пофарбовані в колір кузова - вимагалося бампера та зовнішні дзеркала заднього огляду пофарбовані в колір кузова разом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0f4575a6a935425893914f62d7c0fb4a
Назва:
Автомобілі оперативного реагування для аварійних бригад
Дата опублікування:
30.12.2020 10:10
Опис:
Повідомляємо наступне:
а) наявність автономного опалювача для швидкого прогрівання двигуна та кабіни була запропонована як додаткова опція та встановлена на поставлені автомобілі;
б) враховуючі те, що учасником запропоновано товар з кращими базовими характеристиками, а саме об’єм двигуна, потужність двигуна, кількість передач КПП, товар був кваліфіковано як еквівалентний. В рамках виконання договору, постачання автомобіля FIAT Doblo Combi Maxi не проводилося.