• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Капітальний ремонт фасаду будівлі опорного навчального закладу «Люблинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Люблинецької селищної ради Волинської області" по вул.Незалежності, 36 в смт Люблинець Ковельського району (коригування)

Завершена

5 728 233.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 282.30 UAH
Номер: c34f31b330e440c28659cb93d876b3bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 25.09.2019 09:26 - 19.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2019 № 36-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 23.09.2019 № 36-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-08-14-000948-a від 14.08.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 2 частини 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерних пропозицій за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюдненні інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюдненні інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляді тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (додаток до річного плану), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.08.2019 року № 193 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Україна Iнжинiринг» (далі – ТОВ «Україна Інжиринг»), Приватного підприємство «ЕФЕКТ» (далі - ПП «ЕФЕКТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Волбуд» (далі – ТОВ «Волбуд»), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 13.09.2019 № 235 та від 16.09.2019 № 236, повідомлення про намір укласти від 19.09.2019. За результатом моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Також, моніторингом установлено, що Замовником в Додатку 11 «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)» до Тендерної документації передбачено вимогу щодо надання учасниками торгів банківської гарантії, зміст якої повинен містити повну назву банку-гаранта, із зазначенням головного чи/або центрального управління, іншого структурного підрозділу банку, офіційного місцезнаходження, МФО та ідентифікаційного кода/номера, тоді як відповідно до пункту 26 розділу ІІІ «Порядок надання гарантій банком-гарантом» постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 за № 41/10321, МФО банка-гаранта не є обов’язковим реквізитом, який повинна містити банківська гарантія. Таким чином, Замовником затверджено Тендерну документацію в порушення вимог абзацу 2 частини 1 статті 24 Закону. Вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначено в статті 30 Закону. Водночас відповідно до протоколів засідання тендерного комітету 13.09.2019 № 235 та від 16.09.2019 № 236 Замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «Україна Інжиринг» та ПП «ЕФЕКТ» через відсутність в банківських гарантіях інформації щодо МФО банку – гаранта. Отже, Замовник відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Україна Інжиринг» та ПП «ЕФЕКТ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, та 19.09.2019 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Волбуд».
Період усунення порушень: 02.10.2019 16:50 - 19.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.10.2019 16:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 14.08.2019 року департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту фасаду будівлі опорного навчального закладу «Люблинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Люблинецької селищної ради Волинської області" по вул. Незалежності, 36 в смт Люблинець Ковельського району (коригування), відповідно оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до частини 2 статті 21 Закону зазначення інформації про джерело фінансування закупівлі, в оголошені про проведення процедури відкритих торгів, не є обов’язковим. Водночас, за рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Замовником було зазначено джерело фінансування закупівлі у полі “Конкретна назва предмету закупівлі” у дужках після назви. Відповідно до абзацу 1 статті 24 Закону замовник має право зазначати в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У зв’язку з цим замовником було розроблено тендерну документацію із зазначенням умов надання, виду, розміру, строку дії забезпечення тендерних пропозицій та Додаток 11 до тендерної документації, який містить «Вимоги до банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції)». В частині 3 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звернень від учасників за роз’ясненням та/або внесенням змін до умов/вимог тендерної документації, в частині вимог до банківської гарантії не надходило.
Дата публікації звіту: 08.10.2019 12:06