-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі корнеплідні, овочі листкові, буряк, квасоля
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Завершена
241 707.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 417.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 417.00 UAH
Номер:
d123f42811ed44659a19147782c187e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-11-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2020 00:00
Період моніторингу:
11.02.2020 16:43 - 04.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2020 № 27
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2020 № 27.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-14-000239-c 14.08.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини 3 статті 17 та 3 частини 3статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік з додатками до нього; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.08.2019 №4, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Товарна База», протокол розгляду тендерної пропозиції № 49 від 09.09.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 26.09.2019 № Л/НХ-19449/НЮ, пояснення Замовника в електронній системі закупівель.
Згідно з частиною 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до нього та зміни до нього безоплатно оприлюднюються на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
На письмовий запит Західного офісу Держаудитслужби щодо включення до річного плану (додатків до нього) здійснення у серпні 2019 року закупівлі продукції за ДК 021:2015: 03220000-9 – Овочі, фрукти, горіхи (овочі корнеплідні, овочі листкові, буряк, квасоля) Замовником 24.02.2019 опубліковано відповідь, згідно з якою річний план на 2019 рік затверджений 28.12.2018, відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 було оприлюднено стрічку плану на закупівлю овочів коренеплідних, овочів листкових, буряка, квасолі (UA-P-2018-12-29-005064-b).
Так, проведеним аналізом встановлено, що відповідно до оприлюдненого річного плану Замовника на 2019 рік (із внесеними змінами станом на 31.12.2019): у рядку
UA-P-2018-12-29-005064-b – «ДК021-2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи» Замовником заплановано проведення закупівлі овочів корнеплідних, овочів листкових, буряка, квасолі (код ДК 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи), де орієнтовний початок проведення процедури закупівлі вказано - листопад 2019 року. Очікувана вартість предмету закупівлі у вказаній позиції річного плану Замовника на час проведення моніторингу вказана в сумі 508 539 гривень.
Слід зазначити, що річний план Замовника опубліковано 29.12.2018, однак до нього вносилися зміни, зокрема, 27.06.2019, 29.07.2019 та 06.11.2019 року.
За результатами аналізу опублікованого річного плану Замовника на 2019 рік, з врахуванням змін станом на 26.09.2019 (дата укладання договору за результатами досліджуваної закупівлі) встановлено відсутність позиції (рядка) плану щодо закупівлі будь-якого товару за ДК021-2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи.
Крім того, проведеним аналізом здійснених у 2019 році Замовником закупівель за предметом «Овочі корнеплідні, овочі листкові, буряк, квасоля» (код ДК ДК021-2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) встановлено, що закупівля за вказаним предметом Замовником оголошувалась у серпні 2019 року (досліджувана закупівля UA-2019-08-14-000239-c з очікуваною вартістю 241 707,00 грн), також за предметом «Овочі корнеплідні, овочі листкові, буряк» оголошувалась закупівля у березні 2019 року (закупівля UA-2019-03-20-001502-c, очікувана вартість – 218 489,64 грн, завершена укладенням договору з переможцем торгів).
Таким чином, закупівля овочів корнеплідних, овочів листкових, буряка, квасолі (код ДК 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) (UA-2019-08-22-000033-a) у серпні 2019 року здійснена не у відповідності до річного плану, чим недотримано вимог частини 1 статті 4 Закону.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, у частині Б Додатку № 1 (п.1.1) до тендерної документації вказано вимогу щодо подання переможцем торгів довідки-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення тоді, як така інформація міститься у відкритому Єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
У пункті 6.4 розділу ІІ тендерної документації Замовником здійснено посилання на Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке скасоване у зв’язку із застосуванням персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 (введене в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017).
За результатами торгів Замовником укладено з ТОВ «Товарна База» договір поставки від 26.09.2019 № Л/НХ-19449/НЮ. За умовами пункту 10.1 Договору №Л/НХ-19449/НЮ строк дії договору набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року.
На відповідний письмовий запит органу державного фінансового контролю Замовником опубліковано 24.02.2020 відповідь, згідно з якою договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 131 549,16 грн, Замовником проведена оплата на суму 28 574,76 грн, відповідно звіт про виконання договору № Л/НХ-19449/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.
Період усунення порушень:
28.02.2020 16:02 - 14.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2020 16:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року. Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю овочів коренеплідних, овочів листкових, буряка, квасолі на суму 508 539,00 гривень (UA-P-2018-12-29-005064-b). Протягом року у річний план закупівель вносяться зміни. У 2019 році закупівля овочів коренеплідних, овочів листкових, буряка, квасолі проводилася два рази. За результатом укладених договорів сума з урахуванням ПДВ 503857,80 гривень, що не перевищує суми зазначеної в плані закупівель.
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Дата публікації звіту:
10.03.2020 17:26
Запити/Пояснення
Номер:
7462c4dfb7494a2a89702dc820219fd3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.02.2020 18:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2020 00:00
Опис:
Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Дата: 19.02.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-08-14-000239-с, яка проводилася Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» не виявлено інформації про закупівлю за вказаним в оголошені процедури закупівлі UA-2019-08-14-000239-с, очікуваною вартістю на суму 241707,00 гривень та кодом ДК 021:2015: 03220000-9 овочі, фрукти, горіхи(овочі корнеплідні, овочі листкові, буряк, квасоля)
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чи наявна інформація в річному плані (додатках до нього) щодо здійснення такої закупівлі?
2. У разі наявності інформації – вказати ID плану закупівлі.
Згідно частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі
Так встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі молока укладено з переможцем торгів (ТзОВ «Товарна База») договір №Л/НХ- 19449//НЮ від 26.09.2019.2019 (далі – Договір № Л/НХ-19449/НЮ) на суму 287310.00 гривень.
Проте сума тендерної пропозиції переможця торгів ТзОВ «Товарна база » за результатами аукціону становила 239425,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
3. Чому сума договору відрізняється від ціни тендерної пропозиції переможця торгів ТзОВ «Товарна база» за результатами аукціону?
Відповідно до додатку 5 тендерної документації (технічна специфікація) строк поставки товару здійснюється з дати підписання договору до 31.12.2019 р.
За умовами пункту 10.1 Договору №Л/НХ- 19449/НЮ строк дії договору набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
4. Чи виконаний на даний час Договір № Л/НХ-19449 /НЮ?
5. У разі виконання Договору № Л/НХ-19449/НЮ – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
9eedb9ba4a4342ca90745f193bded4a2
Назва:
Овочі коренеплідні, овочі листкові, буряк, квасоля
Дата опублікування:
24.02.2020 13:47
Опис:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року. Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю овочів коренеплідних, овочів листкових, буряка, квасолі (UA-P-2018-12-29-005064-b).
14.08.2019 року тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі овочі коренеплідні, овочі листкові, буряк, квасоля, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером
(UA-2019-08-14-000239-c).
Дана закупівля була оголошена без урахування ПДВ. 26.09.2019 року укладено договір №Л/НХ-19449НЮ на суму 287310,00 гривень з Товариством з обмеженою відповідальністю «Товарна база», сума в даному договорі зазначена з урахуванням ПДВ.
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 131549,16 гривень. Замовником проведена оплата на суму 28574,76, гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-19449НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.