• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція адміністративної будівлі з розміщенням аптечного складу за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, 28

Торги відмінено

12 104 684.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 523.42 UAH
Номер: d964741bfe284719b6b0995f870710c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-02-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.03.2020 17:26 - 24.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.03.2020 № 53 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2019-08-12-000575-c 12.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, danylenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стану виконання рішення Колегії АМКУ установлено порушення частини дванадцятої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Аптечне об’єднання «Фармація» Запоріжської обласної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.08.2019 № 18, тендерні пропозиції приватного підприємства «ПРОМАВТОМАТИКАСЕРВІС», товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГІОН» (далі – ТОВ «ЛЕГІОН») та товариства з обмеженою відповідальністю «СВП-2005», протоколи засідання тендерного комітету від 02.09.2019 № 19, від 06.09.2019 № 20 та від 11.09.2019 № 21, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2019, рішення Колегії АМКУ від 08.10.2019 № 14465-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник 11.09.2019 оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Замовник на запит Держаудитслужби від 03.03.2020 про надання пояснень щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету після оприлюднення 11.09.2019 повідомлення про намір укласти договір, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель. Також, відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, Колегія АМКУ прийняла рішення від 08.10.2019 № 14465-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ЛЕГІОН» переможцем процедури закупівлі, яке відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками. При цьому, станом на 02.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація про будь-які дії тендерного комітету за процедурою закупівлі в межах Закону, зокрема щодо виконання рішення Колегії АМКУ, чим порушено частину дванадцяту статті 18 Закону.
Період усунення порушень: 13.03.2020 18:06 - 28.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.03.2020 18:06

Оскарження висновку в суді

Опис: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 144465-р/пк-пз від 08.10.2019, було оскаржене учасником ТОВ «ЛЕГІОН» ЄДРПОУ 23879176 в окружному адміністративному суді м. Києва (справа № 640/20549/19), Ухвалою окружного адміністративному суду м. Києва від 05 листопада 2019 року позов було прийнято до розгляду та відкрито провадження у адміністративній справі. Рішенням окружного адміністративному суду м. Києва від 05 січня 2021 року позов задовільнено, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 144465-р/пк-пз від 08.10.2019 скасовано.
Дата публікації: 10.02.2021 14:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На запит Держаудитслужби України від 03.03.2020 щодо моніторингу закупівлі UA-2019-08-12-000575-c, пояснюємо що замовник не має законних підстав для виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 144465-р/пк-пз від 08.10.2019, оскільки воно оскаржується учасником ТОВ «ЛЕГІОН» ЄДРПОУ 23879176 в окружному адміністративному суді м. Києва (справа № 640/20549/19).
Дата публікації звіту: 13.07.2020 14:45

Запити/Пояснення