-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015.45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи(послуги з утеплення покрівлі житлового будинку № 4 м-ну Южний м.Курахове Мар’їнського району Донецької області)
Завершена
788 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 000.00 UAH
Номер:
d0d91fbcc3f147ceb792c60b40ad6a5a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2019 00:00
Період моніторингу:
21.11.2019 16:30 - 13.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
Від 21.11.2019 № 65
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 21.11.2019 № 65
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Курахівська міська рада UA-2019-08-12-001055-b 12.08.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Курахівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету, тендерні пропозиції приватного підприємства «Будремкомплект» (далі – ПП «Будремкомплект», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ЕЛІТ» (далі – ТОВ «БК «ЕЛІТ»), протокольні рішення тендерного комітету від 02.09.2019 б/н, від 11.10.2019 б/н, від 17.10.2019 б/н, від 18.10.2019 б/н, скарга на рішення замовника від 11.09.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.09.2019 №12914-р/пк-пз, від 30.09.2019 №13898-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2019, договір про надання послуг від 31.10.2019 №451/Т на суму 781 234,33 грн з ПДВ.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результати аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів, яке не містить пункт 9-1 щодо умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та пункт 10-2 про джерело фінансування закупівлі, повідомлення про намір укласти договір не містить пункт 8-1 про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та пункт 11 про джерело фінансування закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
- пункт 9 Додатку №4 тендерної документації містить вимогу щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі для підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, тоді як вартість закупівлі не перевищує 20 млн. гривень.
Період усунення порушень:
28.11.2019 09:45 - 13.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2019 09:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок Держаудитслужби закупівлі UA-2019-08-12-001055-b, який опубліковано 21.11.2019 року у системі Prozorro, тендерний комітет Курахівської міської ради надає аргументовані заперечення до вищезазначеного висновку
Дата публікації звіту:
05.12.2019 15:47