• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальне приладдя та обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів (математика, фізика, хімія, біологія, географія) для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ» (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі.( ДК 021:2015 - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів))

1 - комплект

Завершена

1 114 160.39 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 141.60 UAH
Номер: b6a7a03e9cf449bba743c6fda33013e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.09.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.09.2019 17:59 - 22.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 26.09.2019 № 171 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.09.2019 № 171 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-08-12-000105-а 12.08.2019 Відділ освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації (02142419) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації (далі – Замовник) від 12.08.2019, тендерну пропозицію ТОВ «Едванс Компані» протокол розгляду тендерної пропозиції від 02.09.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 16.09.2019 №190, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено невідповідність строку поставки товару, визначеного у пункту 4.1 проекту договору – до 31.08.2019 та договору про закупівлю від 16.09.2019 №190, укладеного за результатами торгів – до 31.11.2019. Відповідно до частини четвертої статті 36 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Отже Замовником на порушення частини 4 статті 36 Закону укладено договір з Учасником на закупівлю товару за державні кошти від 16.09.2019 №190, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції. Під час моніторингу Замовником надане пояснення щодо технічної описки у пункті 4.1 проекту договору. Однак, відповідно до пункту 1.1. розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен надати інформацію (у вигляді довідки в довільній формі), що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником. Відмова учасника від укладення договору згідно істотних умов, запропонованих замовником, буде розцінена як неукладення договору про закупівлю з вини учасника. Згідно з частиною 2 Цивільного Кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Таким чином, відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) оголошення про проведення відкритих торгів, не містить інформації про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 08.10.2019 20:17 - 25.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.10.2019 20:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерний комітет відділу освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації надає пояснення у межах проведення ІД моніторингу UA-M-2019-09-26-000033 від 08 жовтня 2019 року Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) щодо можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури відкритих торгів закупівлі: Навчальне приладдя та обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів (математика, фізика, хімія, біологія, географія) для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ» (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі.( ДК 021:2015 - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)), номер оголошення UA-2019-08-12-000105-a. Повідомляємо наступне: відповідно до ч.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалося надати інформацію (у вигляді довідки в довільній формі), що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником. Оскільки проект договору — це майбутній договір, то вже в проекті мають бути зазначені всі істотні умови для договорів такого виду (зокрема, договорів купівлі-продажу, поставки, підряду тощо), щоб такі істотні умови «перейшли» потім у сам договір. Аналізом умов договору, затверджених в тендерній документації з умовами укладеного договору встановлено наступне: (таблиця відповідності) Викладено у Проекті договору Викладено у Договорі № 190 від 17.09.2019 року 4.1. Строк поставки товару – до 31.08.2019 року. 4.1. Строк поставки товару – до 31.11.2019 року. ТОВом «ЕДВАНС КОМПАНІ» був наданий Лист – Згода з проектом договору зі змінами, у зв'язку з механічною опискою в пункті 4.1 проекту договору щодо терміну поставки товару, після даних вчинених дій був підписаний Договорі № 190 від 17.09.2019 року. Також, аналізом питання правильності заповнення форм документів, виявлено порушення вимог п.2 наказу № 490 зі змінами, внесеними наказом № 463 від 22 березня 2019 року Міністерство економічного розвитку і торгівлі України - оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі. У зв'язку зі змінами МЕРТ рекомендує – поки у системі ProZorro немає відповідних окремих полів для обов'язкового заповнення про джерело фінансування, вказувати джерело фінансування у полі “Конкретна назва предмету закупівлі” у дужках після назви. Членам тендерного комітету вказано на необхідність чіткого і не ухильного дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель, про попередження та недопущення недоліків під час проведення процедур закупівель щодо заповнення форм документів у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 15.10.2019 16:11

Запити/Пояснення