• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: d8adf612412b462eb7585f57e5506ea2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-13-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 13.04.2020 14:20 - 06.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2020 № 66 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-09-001003-a 09.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання вимог статті 4 Закону. За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін, своєчасності надання Замовником відповіді на звернення встановлено порушення вимог частин 1 та 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Центру медичної реабілітації та санаторного лікування "Трускавецький" (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.09.2019; тендерну пропозицію ФОП НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА; протокол тендерного комітету № 241 від 06.09.2019; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю № 329/19 від 20.09.2019 року та додаткову угоду № 1 від 23.12.2019 року, опубліковані звернення до Замовника за роз’ясненнями. Відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 09 серпня 2019 в ІТС «ProZorro» оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 03210000-6 - Зернові культури та картопля. Однак, в порушення статті 4 Закону, зазначена закупівля здійснювалась не у відповідності із річним планом. Так, згідно даних ІТС «ProZorro» за критерієм пошуку Центру медичної реабілітації та санаторного лікування "Трускавецький", код ЄДРПОУ 08371339; ДК 021:2015 03210000-6 - Зернові культури та картопля в період з 01.01.2019 по 09.08.2019 у розділі «плани закупівлі» не міститься відомостей про річний план закупівлі Замовника. Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до частини 1 статті 23 Закону у випадку звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення частини 1 статті 23 Закону на опубліковані 09 серпня 2019 року звернення щодо внесення змін до тендерної документації Замовником відповідні роз’яснення надано (опубліковано) лише 28 серпня 2019 року. На порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких 28 серпня 2019 внесено зміни , не відображено у вигляді закреслених даних.
Період усунення порушень: 14.04.2020 16:35 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2020 16:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі Західного офісу Держаудитслужби України від 14 квітня 2020 року (UA-M-2020-04-13-000020) 21.04.2020р. розірвано достроково Договір про закупівлю № 329/19 від 20 вересня 2019 року за відсутністю зобов’язань
Дата публікації звіту: 21.04.2020 13:19