• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівель Борщівської центральної комунальної районної лікарні (утеплення фасадів, заміна вікон) по вул. С. Бандери, 108 в м. Борщові. Коригування

Торги відмінено

9 575 238.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 876.19 UAH
Номер: a3daad35716d4f15b16fd82402897386
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-13-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 13.08.2019 17:28 - 06.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.08.2019 №55 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 13.08.2019 №55 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-08-08-002961-b від 08.08.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено, що її складено з порушенням частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації по закупівлі - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом та відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Тернопількомунінвест» (далі - Замовник) від 08.08.2019. Моніторингом встановлено, що в порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію в: п.9-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та п.10-2 «Джерело фінансування закупівлі». Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону у додатку 2 зазначено вимогу, що пропозиція учасника повинна містити витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Також, моніторингом встановлено, що Замовником в п.5.3. розділу 5 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції учасником листа-гарантії, щодо дотримання норм чинного законодавства України, а саме: «Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року», при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 14.08.2019 12:37 - 31.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2019 12:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом КП "Тернопількомунінвест" прийнято до відома висновок за результатами моніторингу та, з метою уникнення порушень, внесено відповідні зміни до оголошення та Тендерної документації на закупівлю.
Дата публікації звіту: 19.08.2019 15:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 27.08.2019 13:12