-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля врожаю 2019 року
Картопля врожаю 2019 року
Завершена
1 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
Номер:
05a24d9343b24c3085a8742fd190f61f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-12-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2019 00:00
Період моніторингу:
12.08.2019 15:30 - 05.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.08.2019 № 34
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів
та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.08.2019 №34
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-08-002272-b 07.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що оголошення щодо проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі, чим не дотримано вимог Наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання:
Визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник) від 08.08.2019 № 94, пояснення Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради, отримане 19.08.2019 через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Аналізом правильності заповнення форм документів, затверджених уповноваженим органом встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі та умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) (пункт «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та пункт 10-2 Джерело фінансування закупівлі форми оголошення про проведення відкритих торгів), чим не дотримано вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 11.04.2019 за № 386/33357 (далі – Наказ №490).
Аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Крім того, у розділі III тендерної документації не зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, надається в довільній формі, чим не дотримано вимог частини третьої статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
20.08.2019 12:43 - 06.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2019 12:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом надається пояснення щодо усунення порушень:
1. Щодо інформації про джерело фінансування закупівлі та умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) (пункт «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та пункт 10-2 Джерело фінансування закупівлі форми оголошення про проведення відкритих торгів) зазначаємо, що замовником усунуто порушення, шляхом внесення змін до Тендерної документації та оголошення.
2. Щодо інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ) замовником також внесені зміни та приведено у відповідність тендерну документацію.
3. Щодо інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, повідомляємо, що Замовником в п.п. 3.5.5. передбачено надання - Гарантійний лист в (довільній формі) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто передбачено довідку в довільній формі.
Додатково повідомляємо, що законом не заборонено вносити зміни до тендерної документації та оголошення. Отже замовником усунуті порушення шляхом внесення змін та відсутні підстави для відміни торгів.
Дата публікації звіту:
28.08.2019 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
091ec129edaa41b18eed7db3a4bf1456
Назва:
Щодо надання інформації
Дата опублікування:
14.08.2019 12:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі картоплі врожаю 2019 року (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-08-08-002272-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
- чому в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки тендерних пропозицій, зазначений в тендерній документації не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ)?
- чому Замовником у тендерній документації не зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі, як це передбачено вимогами частини третьої статті 17 Закону?
Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за №447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
1bc1537270e44f2d8fdf0779830c204a
Назва:
Усунення порушень
Дата опублікування:
19.08.2019 15:34
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію.