-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сміттєвоз з заднім завантаженням типу МІНІ на автомобільному шасі IVECO Euro Cargo або еквівалент
Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації. Номенклатура, асортимент одиниць зазначено у додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
Торги відмінено
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 000.00 UAH
Номер:
ec97f2aafe6344da8bf12a02de53cc44
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2019 00:00
Період моніторингу:
08.10.2019 12:20 - 31.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.10.2019 № 91
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 08.10.2019 № 91
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2019-08-08-000353-с, 08.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що порушення законодавства у сфері закупівель усунуто в ході моніторингу (тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (протокол від 22.10.2019 № 14)), зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель відсутнє.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі; розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-08-08-000353-c; тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Городищенської міської ради (далі - Замовник) від 08.08.2019, тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 23.09.2019, перелік змін до тендерної документації, тендерна пропозиція ПАТ «АВТОКРАЗ», протокол засідання тендерного комітету від 04.10.2019 № 12 про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «АВТОКРАЗ», тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА», протокол засідання тендерного комітету від 04.10.2019 № 13 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2019, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-08-08-000353-c, протокол від 22.10.2019 № 14, пояснення, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 11.10.2019.
Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерну пропозицію ПАТ «АВТОКРАЗ» відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол засідання тендерного комітету від 04.10.2019 № 12).
Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником визнано переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 23.09.2019 (далі – тендерна документація) для підтвердження відповідності запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, учасники повинні завантажити в електронну систему визначений перелік сканованих копій документів.
Зокрема, у пункті 8 Додатку 1 тендерної документації передбачено надання довідки в довільній формі про перелік власних або орендованих сертифікованих сервісних центрів із зазначенням адреси місцезнаходження (в тому числі на території Черкаської області).
Однак, тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА» містить Перелік сертифікованих центрів від 22.08.2019 № 112419, в якому не зазначено сервісні центри (власні або орендовані) на території Черкаської області, чим не виконано вимогу п.8 розділу «Інформація про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника» Додатку 1 тендерної документації.
Водночас, протокол засідання тендерного комітету від 04.10.2019 № 13 про визначення переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА» не містить інформації щодо віднесення вищезазначених обставин до формальних помилок, як це передбачено пп.1.5 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.10.2019 11:57 - 06.11.2019 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2019 11:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником прийнято рішення про відміну торгів
Дата публікації звіту:
25.10.2019 15:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником прийнято рішення про відміну торгів
Дата публікації:
25.10.2019 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
4305b3eff14946fd8460f5ef9a21c0b2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2019 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Сміттєвоз з заднім завантаженням типу МІНІ на автомобільному шасі IVECO Euro Cargo або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-08-000353-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» містить Перелік сертифікованих центрів від 22.08.2019 № 112419, в якому не зазначено сервісні центри (власні або орендовані) на території Черкаської області, чим не виконано вимогу п.8 розділу «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника» Додатку 1 тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 23.09.2019 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f76d547beaa540e6a17529fd07cb04aa
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.10.2019 22:59
Опис:
Виконавчий комітет Городищенської міської ради на запит Держаудитслужби України від 08.10.2019 по закупівлі за ідентифікатором UA-2019-08-08-000353-c «Сміттєвоз з заднім завантаженням типу МІНІ на автомобільному шасі IVECO EuroCargo або еквівалент» надає пояснення по наступному питанню: чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» містить Перелік сертифікованих центрів від 22.08.2019 № 112419, в якому не зазначено сервісні центри (власні або орендовані) на території Черкаської області, чим не виконано вимогу п.8 розділу «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника» Додатку 1 тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 23.09.2019.
Відповідно до п.8 розділу «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника» Додатку 1 тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 23.09.2019. Замовник вимагав від учасника надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих сертифікованих сервісних центрів із зазначенням адреси місцезнаходження (в тому числі на території Черкаської області).
У своїй пропозиції ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» надало документ «Перелік сертифікованих сервісних центрів» з переліком сертифікованих сервісних центрів з обслуговування шасі ICEVO EuroCarge ML140E22 та переліком сертифікованих сервісних центрів з обслуговування навісного (сміттєвозного) обладнання. В даному документі переможцем було зазначено як найменування сервісного центру, так і його адресу (місцезнаходження).
При цьому, Замовник прямо не зобов’язував учасника мати сервісний центр на території Черкаської області, водночас ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» в наданій довідці вказало про перелік сертифікованих сервісних центрів із зазначенням місцезнаходження в інших областях України. Крім того, ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» зазначило що у ТОВ «Амако Україна», і у ТОВ «ВК «ВІВА» є виїзні мобільні сервісні бригади. Таким чином, у випадку потреби, саме дані бригади можуть надати сервісну підтримку по обслуговуванню предмета закупівлі за викликом Замовника.
А тому замовником прийнято рішення про віднесення до формальної помилки не зазначення у довідці інформації щодо наявності сертифікованого центру у черкаській області так як мобільні бригади повністю відповідають вимогам замовника щодо потреби у відповідних центрах та підпадають під формальні помилки передбачені тендерною документацією.
До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно положень даної тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням учасником тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність на окремих документах, підписів та печаток учасника (не більше трьох). Також формальними (несуттєвими) вважаються технічні помилки та описки, а саме: граматичні помилки в словах, пропущення окремих слів в окремому реченні чи документі.
Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище.
Визначений даним пунктом перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, та в будь-якому разі класифікація тієї чи іншої помилки згідно поданих учасником документів тендерної пропозиції як формальної (несуттєвої) здійснюється на підставі рішення тендерного комітету, що в кожному окремому випадку ґрунтується на визначенні понять згідно положень Закону та принципів здійснення публічних закупівель, визначених згідно ст. 3 Закону.
Крім того, п. 2.4 Проекту договору містить пункт, згідно з яким Постачальник забезпечує здійснення технічного нагляду згідно регламенту заводу-виробника. Виконання гарантійних заходів здійснюється авторизованим сервісним центром Постачальника, що додатково свідчить про необов’язковість саме наявності сервісних центрів на території Черкаської області.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» повністю відповідає умовам тендерної документації, в тому числі в частині надання інформації щодо переліку сертифікованих сервісних центрів з обслуговування.