• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери)

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України». Місце поставки товарів: заклади освіти Київської області згідно з Додатком 3 до тендерної документації.

Завершена

22 782 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 22 782.20 UAH
Номер: 6c281bf07b794e69832ba38ebffc4a35
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-30-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2019 17:38 - 24.10.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.09.2019 № 182 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27.09.2019 № 182 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-08-07-000669-a 07.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення в ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розкритті тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ», ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Енглер»» та ТОВ «ЕМЕНС», повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2019. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником не оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, чим порушено ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень: 16.10.2019 15:41 - 30.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2019 15:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-08-07-000669-a. У відповідності до положень статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог, викладених у висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-08-07-000669-a Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» (надалі – Замовник) повідомляє про наступне: З 5 вересня у системі на етапі прекваліфікації вилучено можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників. Протокол прекваліфікації, як це і передбачено законодавством, формуватиметься автоматично після завершення розгляду всіх тендерних пропозицій та винесення рішення по кожному з учасників. Інформація в протоколі міститиме рішення по кожному учаснику та пояснення відхилення, які вніс замовник у відповідні електронні поля. Зміни стосуються процедур, в яких передбачена прекваліфікація. Це - відкриті торги з публікацією англійською мовою, конкурентний діалог (перший етап), конкурентний діалог з публікацією англійською мовою (перший та другий етап), відкриті торги на закупівлю енергосервісу, рамкова угода. Згідно з процедурою прекваліфікації замовник має прийняти рішення та обрати в системі одну з двох опцій: допустити до аукціону (другого етапу) або ж відхилити пропозицію у випадку невідповідності пропозиції. В останньому випадку замовник у відповідному електронному полі вручну вписує пояснення щодо причин відхилення пропозиції постачальника. Це допомагає постачальникам зрозуміти, яка саме невідповідність була в їхній тендерній пропозиції. Після заповнення всіх необхідних полів замовник завершує розгляд пропозицій, натиснувши кнопку “Сформувати протокол розгляду пропозицій” (на різних майданчиках назва може різнитися). Після цього системою автоматично формується протокол розгляду пропозицій на веб-порталі prozorro.gov.ua. Вилучення можливості підвантажити документи до рішення по кожному постачальнику направлене на забезпечення рівності прав на оскарження кожного учасника закупівлі. Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» повідомляє про відсутність технічної можливості оприлюднення протоколу засідання тендерного комітету від «11» вересня 2019 року щодо розгляду (прекваліфікації) тендерних пропозицій на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям та інформації і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі за процедурою відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-07-000669-a. Слід зазначити, що з метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-08-07-000669-a Замовник долучає до зазначеного пояснення підтверджуючі документи.
Дата публікації звіту: 18.10.2019 14:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: -
Дата публікації: 22.10.2019 13:28

Запити/Пояснення