• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №75 Вінницької міської ради" по вул. 600-річчя,62 в м. Вінниця

Торги відмінено

17 575 772.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 175 757.72 UAH
Номер: ca8e23f3890d4a5a8d0b63c59c2eba79
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-12-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.08.2019 14:29 - 05.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.08.2019 №44 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.08.2019 №44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2.UA-2019-08-07-000691-c 07.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу третього частини першої статті 24 та частини другої статті 26 Закону. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю та визначення предмета закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами). За результатами проведеного моніторингу установлено, що замовник здійснює закупівлю робіт за предметом «ДК 021:2015: 45214100-1 – Будівництво дитячих садків» очікуваною вартістю 17575772,00 грн. При цьому замовником встановлена вимога до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 90000,00 грн. Отже, замовник на порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив забезпечення тендерної пропозиції, розмір якої у грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. Також встановлено, що зміст тендерної документації (зі змінами) замовника порушує вимоги частини другої статті 26 Закону в частині забезпечення виконання договору про закупівлю, що перевищує допустимі Законом межі. Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 13.08.2019 16:24 - 30.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.08.2019 16:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунено шляхом відміни торгів
Дата публікації звіту: 23.08.2019 11:51