• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Моноблоки

Моноблоки - 15 штук

Завершена

216 903.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 169.00 UAH
Номер: 757ba18ca2484a69aa3c471d7bec7ead
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-04-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.11.2019 15:51 - 26.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.11.2019 № 190 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.11.2019 № 190 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2019-08-07-002361-b 07.08.2019 Комунальний заклад «Синельниківська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 01989160) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання відповідності оприлюднення інформації щодо закупівлі, вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету протоколом від 07.08.2019 №94, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "СІ-ЕЛ» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2019, договір від 10.09.2019 №238, додаткові угоди, пояснення замовника, отримані 14.11.2019 та 18.11.2019 через електронну систему закупівель, звернення громадської організації. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, замовник в п. 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагає, зокрема: підтвердження особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, додатково підтверджується копією паспорту або іншого документу, що посвідчує його особу. Однак Переможцем у складі тендерної пропозиції надано частину паспорта (сторінки 1-11, 14-15), а не в повному обсязі. В довідці про виконання аналогічних договорів Переможцем не вказано адресу організації, як цього вимагав замовник в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: довідку про виконання аналогічних договорів по даному предмету закупівлі в довільній формі із зазначенням (Предмет договору, суми договору, найменування організації, адреса, контактні телефони, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір). В довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Переможцем не вказано інформацію про досвід роботи на аналогічній посаді працівників, тоді як замовник в Додатку 1 до тендерної документації вимагав Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням ПІБ, посади/кваліфікації, загального стажу роботи, досвід роботи на аналогічній посаді). Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідала умовам тендерної документації. В порушення статті 30 Закону та п. 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 23.10.2019 №1201d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась. Крім того, відповідно до вимог частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, Замовником внесено зміни до тендерної документації, проте, на порушення вимог частини другої статті 23 Закону перелік змін не оприлюднено, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми), Повідомлення про внесення змін до договору не містить інформації про суму договору після внесення змін (п. 14 Форми) та про кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін (п. 15 Форми).
Період усунення порушень: 21.11.2019 17:21 - 06.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.11.2019 17:21

Запити/Пояснення