-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Моноблоки
Моноблоки - 15 штук
Завершена
216 903.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 169.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 169.00 UAH
Номер:
757ba18ca2484a69aa3c471d7bec7ead
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-04-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2019 00:00
Період моніторингу:
04.11.2019 15:51 - 26.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.11.2019 № 190
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-08-07-002361-b
07.08.2019 Комунальний заклад «Синельниківська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 01989160) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання відповідності оприлюднення інформації щодо закупівлі, вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету протоколом від 07.08.2019 №94, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "СІ-ЕЛ» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2019, договір від 10.09.2019 №238, додаткові угоди, пояснення замовника, отримані 14.11.2019 та 18.11.2019 через електронну систему закупівель, звернення громадської організації.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, замовник в п. 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагає, зокрема: підтвердження особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, додатково підтверджується копією паспорту або іншого документу, що посвідчує його особу. Однак Переможцем у складі тендерної пропозиції надано частину паспорта (сторінки 1-11, 14-15), а не в повному обсязі.
В довідці про виконання аналогічних договорів Переможцем не вказано адресу організації, як цього вимагав замовник в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: довідку про виконання аналогічних договорів по даному предмету закупівлі в довільній формі із зазначенням (Предмет договору, суми договору, найменування організації, адреса, контактні телефони, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір).
В довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Переможцем не вказано інформацію про досвід роботи на аналогічній посаді працівників, тоді як замовник в Додатку 1 до тендерної документації вимагав Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням ПІБ, посади/кваліфікації, загального стажу роботи, досвід роботи на аналогічній посаді).
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідала умовам тендерної документації. В порушення статті 30 Закону та п. 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 23.10.2019 №1201d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась.
Крім того, відповідно до вимог частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, Замовником внесено зміни до тендерної документації, проте, на порушення вимог частини другої статті 23 Закону перелік змін не оприлюднено, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних.
Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми), Повідомлення про внесення змін до договору не містить інформації про суму договору після внесення змін (п. 14 Форми) та про кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін (п. 15 Форми).
Період усунення порушень:
21.11.2019 17:21 - 06.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2019 17:21
Запити/Пояснення
Номер:
1539e373b3f34a1ea6cbfb8fcf5f1572
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
12.11.2019 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-002361-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1) Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, що в п. 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції замовник вимагає, зокрема: підтвердження особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, додатково підтверджується копією паспорту або іншого документу, що посвідчує його особу. Однак Переможцем у складі тендерної пропозиції надано частину паспорта (сторінки 1-11, 14-15), а не в повному обсязі.
В довідці про виконання аналогічних договорів відсутня адреса організації, як цього вимагав замовник в Додатку 1 до тендерної документації, а саме:довідку про виконання аналогічних договорів по даному предмету закупівлі в довільній формі із зазначенням (Предмет договору, суми договору, найменування організації, адреса, контактні телефони, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір).
В довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відсутня інформація про досвід роботи на аналогічній посаді працівників, тоді як замовник в Додатку 1 до тендерної документації вимагав Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням ПІБ, посади/кваліфікації, загального стажу роботи, досвід роботи на аналогічній посаді).
Пояснити причину не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІ-ЕЛ» як такої, що не відповідала умовам тендерної документації.
2) Пояснити, чому Оголошення про проведення відкритих торгів та Повідомлення про намір укласти договір не містять інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0c692f4696614107811b5eadb11fc4c3
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2019 16:28
Опис:
На засіданні тендерного комітету розглянуто моніторинг закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (Моноблоки). Надаємо пояснення згідно тексту затвердженого протоколу (протокол засідання тендерного комітету №114 від 14.11.2019 року).
Номер:
ac1ab80d484e4a2ab0f604c7e83feaa0
Назва:
Про погодження Державного агентства з питань електронного урядування України
Дата опублікування:
18.11.2019 10:05
Опис:
Додатково надаємо лист Державного агентства з питань електронного урядування України №1/06-3-3117 від 15.11.2019 "Про погодження проектів інформатизації" з додатком до нього.
Номер:
4f6d7aec289d4028822037bfd824284d
Назва:
Інформація до висновку про результати моніторингу
Дата опублікування:
28.11.2019 15:57
Опис:
Тендерний комітет надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень до висновку про результати моніторингу закупівлі в листі №1265 від 28.11.19р, що додається.