-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Олія рафінована
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Завершена
165 465.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 654.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 654.00 UAH
Номер:
dfc81d4a20204b8ca422b387d6faba75
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-20-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2020 00:00
Період моніторингу:
21.02.2020 09:09 - 14.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.02.2020 № 37
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 37.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-07-000486-a 07.08.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання вимог частини 1 статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік з додатками до нього; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням від 06.08.2019 №38, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «ПАВЛИШИН ПЕТРО ЯРОСЛАВОВИЧ» та ФОП СИНЮК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (щодо правомірності їх відхилення), тендерну пропозицію ТОВ «Товарна База», протоколи розгляду тендерних пропозицій № 53 від 03.09.2019, № 5 від 10.09.2019 та № 12 від 10.09.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 26.09.2019 №Л/НХ-19448/НЮ, відповідь Замовника від 27.02.2020 на письмовий запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
На письмовий запит Західного офісу Держаудитслужби щодо включення до річного плану здійснення у серпні 2019 року закупівлі продукції за ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири (Олія рафінована) Замовником 27.02.2020 опубліковано відповідь, згідно з якою річний план на 2019 рік затверджений 28.12.2018, відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 було оприлюднено стрічку плану на закупівлю олії рафінованої (UA-P-2018-12-29-001288-a).
Проведеним аналізом оприлюдненого Замовником річного плану на 2019 рік встановлено, що відповідно до оприлюдненого річного плану Замовника UA-P-2018-12-29-001288-a – «олія рафінована» Замовником заплановано проведення закупівлі вказаного предмета закупівлі (код ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири), де орієнтовний початок проведення процедури закупівлі вказано - листопад 2019 року.
Таким чином, закупівля олії рафінованої (UA-2019-08-07-000486-a) здійснена не у відповідності до річного плану, чим недотримано вимог частини 1 статті 4 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (оригіналу чи нотаріально завіреної довідки виданої уповноваженим органом, витягу з реєстру, довідки довільної форми тощо).
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація (п. 1.1. Додатку № 1Б) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (corruptinfo.nazk.gov.ua), доступ до якого є вільним.
Період усунення порушень:
04.03.2020 18:08 - 19.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2020 18:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю олії рафінованої (UA-Р-2018-12-29-001288-а). Протягом року у річний план закупівель вносяться зміни, відповідно орієнтовний місяць закупівлі змінюється.
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Дата публікації звіту:
10.03.2020 17:32
Запити/Пояснення
Номер:
c16516d1d00040a886e1a485ed96e436
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2020 13:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2020 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-08-07-000486-a, яка проводилася регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі олії рафінованої укладено з переможцем торгів (ПП «ТОВАРНА БАЗА») договір поставки № Л/НХ-19448/НЮ від 26.09.2019 (далі – Договір № Л/НХ-19448/НЮ) на суму 198 222,06 гривень.
За умовами п. 5.2 Договору № Л/НХ-19448/НЮ поставка товару проводиться партіями протягом не більше 10 днів тільки на підставі наданої письмової рознарядки/заявки покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності покупця до приймання продукції. Пунктом 5.5 Договору № Л/НХ-19448/НЮ визначено, що датою поставки товару вважається дата підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Відповідно до умов п. 4.1 Договору № Л/НХ-19448/НЮ розрахунки проводяться у безготівковій формі за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, оплата здійснюється покупцем протягом 30 банківських днів з дати реєстрації постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. За п. 4.3 Договору Л/НХ-19448/НЮ датою оплати вважається дата перерахування покупцем коштів на рахунок постачальника.
Також умовами укладеного Договору № Л/НХ-19448/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» за процедурою закупівлі UA-2019-08-07-000486-a встановлено, що за договором № Л/НХ-19448/НЮ на рахунок ПП «Товарна База» перераховано 60 078 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором № Л/НХ-19448/НЮ, в якому обсязі ?
2. Коли і які саме здійснювались Замовником платежі за Договором № Л/НХ-19448/НЮ?
3. У разі виконання сторонами Договору № Л/НХ-19448/НЮ договірних зобов’язань в повному обсязі - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
4. Надати ID плану закупівель за процедурою UA-2019-08-07-000486-a.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
39ef38f8fe224a619ae3e47193c6d121
Назва:
Олія рафінована
Дата опублікування:
27.02.2020 14:36
Опис:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю олії рафінованої (UA-Р-2018-12-29-001288-а).
07.08.2019 року тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі олія рафінована, оголошення якої оприлюднена на на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-08-07-000486-а).
Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база». 26.09.2019 року укладено договір №Л/НХ-19448/НЮ.
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 124043,40 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 79868,40 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-19448/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.