-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мережеве обладнання
Мережеве обладнання
Завершена
48 421 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
Номер:
793052e3294c4805852bab87820e8638
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-01-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2019 00:00
Період моніторингу:
01.10.2019 11:57 - 25.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.09.2019 № 285
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
30.09.2019 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-08-07-001206-b 07.08.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рахункової палати (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.08.2019 № 39, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та товариства з обмеженою відповідальністю «СОФТ ПРОДАКШН», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не зазначено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктами 9-1 і
10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктами 8-1 і 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом.
Також установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
16.10.2019 17:47 - 30.10.2019 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2019 17:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо.
Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації.
На час отримання виявлених порушень укладено договір поставки з переможцем торгів ТОВ «Інфосейф Інноваційні Технології» – від 15.10.2019 № 220.
Одночасно надаємо пояснення до виявлених порушень.
1. Щодо порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не зазначено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктами 9-1 і 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктами 8-1 і 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом.
Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016).
При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону.
Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів на цей процес не впливає.
2. Щодо відсутності у тендерній документація вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону.
Пунктом п’ятим "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що "інформація про відсутність підстав, визначених у п. 2, 4, 5, 6, 10 ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону, надається учасником в довільній формі з розшифровкою по кожному з пунктів у вигляді довідки або гарантійного листа". Окрім цього, у формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» після таблиці цінової проозиції включена фраза "Ми підтверджуємо відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції, які передбачені ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Тобто, Замовником встановлена вимога у цій формі щодо підтвердження учасником відсутності підстав для відхилення, які передбачені ст. 17 Закону.
Дата публікації звіту:
21.10.2019 18:26