-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
48041 Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс
Завершена
16 610 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 83 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 83 050.00 UAH
Номер:
11f9cf29aa264318b9fbfc1fb6cf8c3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-07-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2020 00:00
Період моніторингу:
07.02.2020 19:37 - 29.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2019-08-06-003050-b 06.08.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону через несвоєчасне оприлюднення звіту про виконання договору.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 30.09.2019 року, протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.10.2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СІЕТ ХОЛДІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ТЕХМЕД КАРДІО», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «АЛКОНТ-СЕРВІС»), повідомлення про намір укласти договір від 07.11.2019, договір про закупівлю від 22.11.2019 № 73 (далі – Договір), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.09.2019 № 13321, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 18.02.2019 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами моніторингу установлено, що Договір укладено на суму 16 472 061,50 грн та строк його дії визначено до 31.12.2019 року (п. 11.1 Договору) або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
За даними пошуково - аналітичної системи (https://www.007.org.ua) та єдиного вебпорталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua) установлено, що за період з 22.11.2019 по 26.12.2019 Замовником оплачено ТОВ «АЛКОНТ-СЕРВІС» за Договором 16 472 061,50 гривень.
На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо стану виконання Договору, укладеного із ТОВ «АЛКОНТ-СЕРВІС», Замовник 18.02.2020 надав пояснення (з порушенням триденного терміну, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону), що Договір в частині розрахунків та поставки товарів виконаний. Крім того, в доповнення до пояснення Замовник надав копію видаткової накладної від 24.12.2019 № РН-0000028, що підтверджує постачання та отримання товару 24.12.2019.
Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 26.12.2019 року в повному обсязі.
Проте, Замовник 12.02.2020 оприлюднив звіт про виконання Договору з порушенням триденного терміну, визначеного абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
21.02.2020 18:45 - 07.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2020 18:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 21 лютого 2020 року та відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації повідомляє у неможливості усунення виявлених порушень та зобов'язується у подальшому недопускати їх виникнення.
Дата публікації звіту:
27.02.2020 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
9efa5378d62341219cd8bb0aec3470ac
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.02.2020 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі 48041 Системи для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс очікуваною вартістю 16 610 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-06-003050-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 22.11.2019 № 73 (в частині розрахунків та поставки товару), укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.