- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
44220000-8 «Столярні вироби», (Склопакет 4іх10х4х10х4і)
                        Торги відмінено
                        
                                                                    
                
            
                378 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 3 780.00 UAH
        мін. крок: 1% або 3 780.00 UAH
                    Номер:
                    b695cd26010345369ffbc98135306c9f
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2019-08-12-000052
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    12.08.2019 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    13.08.2019 12:15 - 06.09.2019 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2019		№	200
(дата)		
 Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.	Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.	Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 12.08.2019 року.
В.о. начальника                                                               Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від  12.08.2019  № 200
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу
3.	UA-2019-08-06-000595-a	06.08.2019	Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу 
контролю у сфері закупівель	                                         Павло КОСТЕНКО
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 03.09.2019 відмінив торги згідно з пп.2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додатки) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» (далі – Замовник), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.08.2019р. № ТК 070 -1/19 (далі – тендерна документація).
Відповідно до частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі не містяться дані про джерело фінансування закупівлі, внесення якого передбачено пунктом 102 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (зі змінами) (далі – Наказ № 490).
Отже, оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, що є порушенням вимог пункту 2 Наказу № 490.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    05.09.2019 15:26 - 20.09.2019 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    05.09.2019 15:26