• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

44220000-8 «Столярні вироби», (Склопакет 4іх10х4х10х4і)

Торги відмінено

378 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 780.00 UAH
Номер: b695cd26010345369ffbc98135306c9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-12-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.08.2019 12:15 - 06.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.08.2019 № 200 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 12.08.2019 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.08.2019 № 200 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3. UA-2019-08-06-000595-a 06.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 03.09.2019 відмінив торги згідно з пп.2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додатки) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» (далі – Замовник), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.08.2019р. № ТК 070 -1/19 (далі – тендерна документація). Відповідно до частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі не містяться дані про джерело фінансування закупівлі, внесення якого передбачено пунктом 102 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (зі змінами) (далі – Наказ № 490). Отже, оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, що є порушенням вимог пункту 2 Наказу № 490.
Період усунення порушень: 05.09.2019 15:26 - 20.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2019 15:26