• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання роялю YAMAHA GB1K PE Silent (або еквівалент) для забезпечення культурно-мистецьких та освітніх послуг у КЗ ЛОР «Дрогобицький музичний коледж iмені В.Барвінського

Закупівля роялю YAMAHA GB1K PE Silent (або еквівалент)

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Номер: 0d073596681d45dcace61678fdca3287
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-08-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 08.11.2019 16:53 - 30.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.11.2019 № 194 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.11.2019 № 194 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-06-002272-b 06.08.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу закупівлі встановлено, що замовник не дотримав норми частини 1 статті 4 Закону в частині оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель до річного плану закупівель. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту другого Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини 2 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ФОП Чайковський Олександр Іванович та ПП «Соло», рішення Замовника про відхилення учасника закупівлі від 27.08.2019р, повідомлення про намір укласти договір від 30.09.2019, договір про закупівлю від 10.09.2019 №15/19. За результатами моніторингу встановлено, що замовником не дотримано норми частини 1 статті 4 в частині оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня затвердження додатоку до річного плану закупівель, зокрема щодо закупівлі: Закупівля роялю YAMAHA GB1K PE Silent (або еквівалент) за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти, очікуваною вартістю 400 000,00 гривень (№UA-2019-08-06-002272-b). В недотримання вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) Замовником у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктами 9-1 «Умови оплати договору» та 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», а також не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно із частиною 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554. Однак, на порушення частини 2 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації не вимагається від переможця подання ним протягом п’яти робочих днів довідки про відсутність заборгованості перед бюджетом та довідка про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Відповідно до Додаток №1 тендерної документації Замовника встановлено, що учасник для підтвердження кваліфікаційних та інших вимог повинен надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації: про загальну кількість працівників, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. Проведеним аналізом встановлено, що учасником-переможцем торгів ПП «Соло» завантажено вище зазначену довідку, однак відсутня копія диплому Пушняк О.І., який вказаний у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Отже, на порушення пункту 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Соло», яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, а укладено з ним договір від 10.09.2019 №15/19 на суму 220 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 20.11.2019 17:15 - 05.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2019 17:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок про результати проведення моніторингу відповідно до наказу Західного офісу Державної аудиторської служби України від 08.11.2019р. № 194 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Встановлені порушення в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а також в частині складання форм документів неможливо усунути, оскільки дані документи складаються при проведенні закупівлі. Стосовно невідхилення пропозиції ПП «Соло» на підставі ненадання копії диплому Пушняка О.І., повідомляємо, що ПП «Соло», на вимогу замовника, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», було надано Довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації: про загальну кількість працівників, посаду кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. Підприємством було надано копії дипломів трьох працівників, не було надано лише диплому Пушняка О.І. Під час розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом було прийнято рішення, що оскільки здійснюється закупівля товару, а не роботи чи специфічної послуги, для проведення закупівлі роялю достатньою є наявність і трьох кваліфікованих працівників. Відсутність підтвердженої інформації про освіту одного з чотирьох працівників, а саме диплому, було віднесено до помилок , що не впливають на зміст пропозиції. В подальшому тендерний комітет буде дотримуватися законодавства про публічні закупівлі, зокрема щодо складання тендерної документації та розгляді пропозицій. Щодо інших порушень законодавства у сфері даної закупівлі, повідомляємо, що цифровий електронний підпис при початку проведенні закупівлі не було проставлено у зв’язку із технічною помилкою у системі, однак даний підпис було проставлено замовником при закінченні даної закупівлі. Також повідомляємо, що на даний час товар вже отриманий, тому неможливо усунути зазначені порушення, зокрема, шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 26.11.2019 11:49