-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія (універсальна послуга)
Обласний бюджет
Завершена
332 676.75
UAH з ПДВ
Номер:
7653caffe558436496738178bdc3a4dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-04-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2019 00:00
Період моніторингу:
04.11.2019 15:48 - 26.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.11.2019 № 190
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2019-08-06-001886-b 06.08.2019 Комунальний заклад «Криничанський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 24448811). інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення вимог Наказу № 490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Комунальний заклад «Криничанський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2019, договір від 19.08.2019 № 81 та додаткові угоди до нього, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19.08.2019, пояснення Замовника від 14.11.2019, звернення громадської організації.
Інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 23.10.2019 № 1187d4/19 щодо неправомірності обрання переговорної процедури при закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) не підтверджена.
Водночас при проведенні моніторингу встановлено, що на порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ № 490) Замовником у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 06.08.2019 не визначено джерело фінансування процедури.
Крім того пунктами 14 та 15 Форми «Повідомлення про внесення змін до договору», затвердженої Наказом № 490 передбачена «сума договору після внесення змін» та «кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін».
Додатковими угодами до договору від 06.09.2019 № 001, від 17.09.2019 № 002 та від 06.11.2019 № 003 внесено зміни до договору від 19.08.2019 № 81 в частині зменшення ціни договору.
Проте моніторингом установлено, що Замовником у Повідомленнях про внесення змін до договору, опублікованих в електронній системі закупівель 06.09.2019, 17.09.2019, 07.11.2019 не зазначено суму договору та обсяг постачання електроенергії після внесення змін, що суперечить Наказу № 490.
Період усунення порушень:
20.11.2019 10:57 - 05.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2019 10:57
Запити/Пояснення
Номер:
f34ad46ee0a140f4925f8858670821cf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2019 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-06-001886-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Згідно з пунктом 93 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» універсальна послуга — постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України.
Відповідно до пункту 13 розділу XVII «Прикінцевих та перехідних положень» Закону (зі змінами) тимчасово на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Моніторингом установлено, що за зазначеною процедурою Замовником закуповується електрична енергія (універсальна послуга) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.
Слід зазначити, що відповідно до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» основною процедурою закупівлі є відкриті торги. При цьому частиною 1 статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі це процедура, яка використовується Замовником як виняток.
Поясніть причину застосування при закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) переговорної процедури закупівлі а не процедури відкритих торгів.
2. Поясніть причину відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування процедури, що суперечить наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a75b859f88984d29babb55818790c288
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.11.2019 12:49
Опис:
Пояснення по результатам мониторингу додаються ПДФ форматом
Номер:
d5b4ed1376264013bb02ad787fe2c0a2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.11.2019 15:23
Опис:
Пояснення надаються ПДФ форматом