• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лабораторні послуги (Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи рівнів звуку в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства)

Торги відмінено

665 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 325.00 UAH
Номер: 28e96783117b4fa2896e21ef5f86bc56
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-12-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.08.2019 12:14 - 06.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.08.2019 № 200 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 12.08.2019 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.08.2019 № 200 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2. UA-2019-08-06-001563-b 06.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додатки) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області (далі – Замовник), затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника протоколом від 06.08.2019 (далі – тендерна документація). Відповідно до частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі не містяться дані про джерело фінансування закупівлі та умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), внесення яких передбачено пунктами 91 та 102 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (зі змінами) (далі – Наказ № 490). Отже, оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, що є порушенням вимог пункту 2 Наказу № 490.
Період усунення порушень: 22.08.2019 17:46 - 10.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2019 17:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області (надалі – тендерним комітетом) розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-06-001563-b, оприлюднений 02.10.2019 в електронній системі закупівель Північно-східним офісом Держаудитслужби. Керуючись вимогами ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення висновку тендерний комітет надає наступні аргументовані заперечення до висновку. Згідно висновку, Північно-східним офісом Держаудитслужби встановлені порушення вимог п.6 ст.28 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п.6 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом, тобто прострочено строк визначення переможця процедури закупівлі. Тендерним комітетом на даний час не визначено переможця та не прийнято рішення про намір укласти договір у зв’язку з тим, що при розгляді та оцінці найбільш вигідної тендерної пропозиції НВП «ХАРТРОН-АРКОС ЛТД» було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. На підставі викладеного 30.08.2019 тендерним комітетом була відхилена тендерна пропозиція НВП «ХАРТРОН-АРКОС ЛТД». 03.09.2019 НВП «ХАРТРОН-АРКОС ЛТД» в електронній системі закупівель звернувся до тендерного комітету за роз’ясненням з вимогою скасування необґрунтованого відхилення тендерної пропозиції. На підставі викладеного електрона система закупівель не дала фактично змогу перейти до розгляду наступної найбільш вигідної тендерної пропозиції, а саме КП «САНЕПІДСЕРВІС». На даний час розгляд та оцінка тендерної пропозиції КП «САНЕПІДСЕРВІС» порушує строк, передбачений ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», що свідчить про неможливість усунення вказаного порушення. Згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, тобто тендерна пропозиція КП «САНЕПІДСЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документації в частині відсутності довідки про незалучення субпідрядних організацій та відсутності зразку підпису особи, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю. Тендерна документація у додатку №6 дійсно передбачає зразок підпису особи, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю. Однак, згідно тендерної пропозиції КП «САНЕПІДСЕРВІС», остання підписана керівником Кривонос К.А., яка має право підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю, що підтверджується відповідним установчими документами КП «САНЕПІДСЕРВІС» та довідкою від 21.08.2019 №4176. Вищевикладене свідчить про відсутність будь-яких підстав вимагати підпису особи, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю, оскільки вона відсутня, а всі дії здійснює безпосередній керівник КП «САНЕПІДСЕРВІС» Кривонос К.А. Тендерна документація (п.7) дійсно передбачає надання інформації про субпідрядні організації або довідки про незалучення субпідрядних організацій. Однак, додатком №7 тендерної документації є проект договору вищезазначеної закупівлі. Згідно п.9.8 вказаного проекту договору, жодна із сторін не має права передавати свої права та обов’язки за цим договором третім особам. Відповідно листа-погодження від 21.08.2019 №4174, КП«САНЕПІДСЕРВІС» повністю погоджується із зазначеним проектом договору. Тобто вказана закупівля взагалі не передбачає залучення субпідрядних організації, з чим погоджується КП«САНЕПІДСЕРВІС. Вищенаведена інформація тендерного комітету аргументує відсутність порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні відкритих торгів UA-2019-08-06-001563-b. На підставі викладеного з метою недопущення можливого теоретичного негативного впливу для бюджету, тендерний комітет, керуючись абз.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», відміняє вищевказані торги у зв’язку з неможливістю усунення порушення, повідомлення про що 08.10.2019 оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 08.10.2019 13:26
Номер: a341159509f2448593bb2bd75c7588c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-13-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.09.2019 15:08 - 05.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.09.2019 № 224 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 12.09.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.09.2019 № 224 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 9 UA-2019-08-06-001563-b 06.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 912-74-15, pav.costenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності визначення переможця процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір встановлено порушення пункту шостого статті 28 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності визначення переможця процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області (далі – Замовник) від 06.08.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника КП «САНЕПІДСЕРВІС» (далі - учасник або КП «САНЕПІДСЕРВІС»). За результатами моніторингу інформації оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу установлено, що Замовником на порушення пункту шостого статті 28 Закону, не визначено переможця та не прийняте рішення про намір укласти договір. Тобто, Замовником прострочено строк визначення переможця процедури закупівлі на 23 дні. Крім того, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що за результатами проведеного аукціону другою найбільш економічно вигідною пропозицією визнана тендерна пропозиція КП «САНЕПІДСЕРВІС». Проведеним моніторингом з питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція КП «САНЕПІДСЕРВІС» не відповідає умовам тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що в складі тендерної пропозиції КП «САНЕПІДСЕРВІС» відсутня довідка про незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, чим порушено вимоги пункту сьомого розділу третього тендерної документації. Також встановлено, що надана форма «загальні відомості про учасника» у складі тендерної пропозиції не містить зразку підпису особи, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 02.10.2019 18:54 - 19.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.10.2019 18:54