• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Вимоги по кожному Лоту та найменуванню товару, що закуповується зазначено в Додатку № 1 до тендерної документації

Завершена

797 169.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 200.00 UAH
Номер: f4b984ea785142229fe8e408d387fe48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-18-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.02.2020 15:17 - 11.03.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.02.2020 Одеса № 55 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.02.2020 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.02.2020 № 55 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 8. UA-2019-08-06-000179-a 06.08.2019 Інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vvml1994@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, укладення договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр нефрології та діалізу» Одеської обласної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів за Лотом 3, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 06.08.2019, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОМЕД» (далі – ТОВ «ЕКОМЕД»), повідомлення про намір укладення договору від 30.08.2019, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця відкритих торгів за Лотом 3 від 30.08.2019 № 30/3, укладений договір від 07.10.2019 № 16/01 та додаткові угоди до нього, оприлюднення інформації про укладений договір 09.10.2019, скарга товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАЛІЗ МЕДИК» (далі – ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК») до Органу оскарження (Лот 2) від 11.09.2019 № 11-01, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про прийняття до розгляду скарги ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» за Лотом 2 від 13.09.2019 №12893 р/пк-пз (прийнято до розгляду 16.09.2019), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.09.2019 № 13892-р/пк-пз (опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 03.10.2019), пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 03/21 (оприлюднено в електронній системі закупівель 22.02.2020). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження не здійснювався. За результатам аналізу в частині своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне. За інформацією, що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу, рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ЕКОМЕД», якого визнано переможцем процедури відкритих торгів за Лотом 3, оприлюднено Замовником 30.08.2019, проте договір про закупівлю за Лотом 3 укладено 07.10.2019 за № 16/01. Разом з тим, згідно з інформацією, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, 11.09.2019 ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» подано скаргу до Органу оскарження щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі за Лотом 2, яку прийнято до розгляду 16.09.2019. Рішення Органом оскарження прийнято 30.09.2019. Відповідно до частини 6 статті 18 Закону визначено, що датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель. Водночас, відповідно до частини 1 статті 18 Закону скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до частини 8 статті 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Враховуючи, що перебіг строків призупинявся з 11.09.2019 по 30.09.2019 щодо вказаної закупівлі за Лотом 2, тому, у межах проведення моніторингу постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо відповідності дотримання ним законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: строків укладання договору про закупівлю за Лотом 3. Так, в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 19.02.2020. В наданих поясненнях від 20.02.2020 № 03/21, які оприлюднені через електронну систему закупівель 22.02.2020, Замовник обґрунтовує укладення договору про закупівлю за Лотом 3 від 07.10.2019 № 16/01 з переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «ЕКОМЕД» на 38-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю зупиненням перебігу строків, установлених частиною другою статті 32 Закону та відповідно до вимог частини 7 статті 18 Закону заборони укладення договору про закупівлю з підстав розгляду скарги, яку подано 11.09.2019 ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» до Органу оскарження за Лотом 2. З метою підтвердження інформації, наданої Замовником у вищенаведених поясненнях, Південним офісом Держаудитслужби було надано запит на електронну адресу державного підприємства «ПРОЗОРРО» (далі – ДП «ПРОЗОРРО») від 24.02.2020 № 15-31-23-14/992-2020. Однак, станом на 11.03.2020 відповіді щодо зазначеного питання від ДП «ПРОЗОРРО» не отримано. З огляду на вищезазначене, порушення строків укладення договору про закупівлю за Лотом 3, передбачених частиною другою статті 32 Закону не встановлено.
Період усунення порушень: 11.03.2020 16:15 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2020 16:15

Запити/Пояснення