-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія
Обласний бюджет (загальний фонд)
Завершена
390 530.82
UAH з ПДВ
Номер:
e114c6693c414d5aa62f792b0c523f8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-18-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2019 00:00
Період моніторингу:
18.11.2019 14:32 - 10.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-08-05-002621-b 05.08.2019 Комунальне підприємство «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 03188300) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення Наказу № 490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства ««Панасівський геріатричний пансіонат»» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2019, договір від 12.08.2019 №
61/24/08/2019, додаткову угоду від 06.09.2019 №1, додаткову угоду від 02.10.2019 №2, додаткову угоду від 04.11.2019 №3, пояснення Замовника від 21.11.2019, звернення громадської організації.
Згідно з пунктом 93 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» універсальна послуга — постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України.
Відповідно до пункту 13 розділу XVII «Прикінцевих та перехідних положень» Закону (зі змінами) тимчасово на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Таким чином, у період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року на бюджетні установи , незалежно від розміру договірної потужності, та інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВТ, поширюються всі права та обов’язки, що передбачені Законом України «про ринок електричної енергії» для малих не побутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 31.10.2019 №1285d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу, не підтвердилась.
Також, при проведенні моніторингу встановлено, що на порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ № 490) Замовником у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 05.08.2019 не визначено джерело фінансування процедури.
Період усунення порушень:
03.12.2019 17:23 - 18.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2019 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На зобов`язання Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, а саме вітсутність інформації про джерело фінансування у Повідомленні про намір укласти договір, тендерний комітет КЗ "Панасівський геріатричний пансіонат " ДОР" повідомляє:
На даний момент відсутня технічна можливість внесення інформації про джерело фінансування в Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-08-05-002621-b, тому усунути виявлене порушення неможливо.
Враховуючи результат проведеного моніторингу Східним офісом Держаудитслужби, тендерний комітет Комунального закладу «Панасівський геріатричний пансіонат» ДОР» зобов`язується не допускати подібних порушень у сфері публічних закупівель в подальшому.
Дата публікації звіту:
09.12.2019 18:58
Запити/Пояснення
Номер:
6767d9ca15c548ab99a33e8e0bd0d406
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.11.2019 09:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-05-002621-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Поясніть причину відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування процедури, що суперечить наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
8718facd62654a66af619a6286bdcd8b
Назва:
Пояснення щодо відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування
Дата опублікування:
21.11.2019 10:24
Опис:
На Ваш запит щодо відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування повідомляємо:
На момент проведення переговорної процедури UA-2019-08-05-002621-b в електронній системі Prozorro не було відповідного активного вікна для внесення інформації про джерело фінансування. Джерело фінансування, (обласний бюджет – загальний фонд) було зазначене під час оголошення переговорної процедури в інформації про предмет закупівлі в примітках.