• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Філе куряче, четвертина куряча

Завершена

981 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 981.20 UAH
Номер: 2b5513d0141b49c891b436113de05a37
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 25.09.2019 09:27 - 19.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2019 № 36-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 23.09.2019 № 36-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-08-05-002106-b від 05.08.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю та повідомлення про намір укласти договір встановлено порушення вимог пунктів 1 і 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Марія» установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до Договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 4 статті 36 Закону до Договору укладено додаткову угоду від 16.09.2019 на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.08.2019 № 70 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Марія» (далі – ТОВ «Марія»), договір від 03.09.2019 № 729-У та додаткову угоду № 1 від 16.09.2019. Проведеним моніторингом установлено порушення пунктів 1 і 2 наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 (із змінами та доповненнями) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 449/28579 (надалі – Наказ №490), в частині не відображення у формах оголошення та в повідомленні про намір укласти договір інформації про джерело фінансування закупівлі. Також установлено, що в складі пропозиції ТОВ «Марія» надано аналогічні договори від 20.08.2018 № 32/18 та від 04.06.2018 № 26-м у яких відсутні додатки, що є невід’ємними частинами зазначених договорів, а саме відсутня специфікація та накладні відповідно. Таким чином, пропозиція ТОВ «Марія» не відповідає вимогам пункту 1 і пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Однак, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Марія» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону і тендерною документацією, та уклав з ним договір від 03.09.2019 № 729-У загальною вартістю 849 950,00 гривень. Проведеним моніторингом встановлено, що додатковою угодою №1 від 16.06.2019 внесено зміни до Договору. В повідомлені про внесення змін до Договору Замовником зазначено, що змінено ціну за одиницю товару керуючись п.2 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, збільшено ціну за 1 кг філе курячого з 95,00 до 104,5грн./кг (10,0 %), четвертини курячої з 43,00 до 47,30 грн./кг (10,0 %) та зменшено кількість філе курячого з 8200кг до 7479,181 кг, четвертина куряча з 1650кг до 1514,545 кг. У листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 вказано,що залежно від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів в частині ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10 відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін, внесених до нього та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, і виконати свої зобов’язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. В ході проведення моніторингу 25.09.2019 направлено запит Замовнику про надання інформації та документів щодо підтвердження причини підвищення ціни вищевказаних товарів. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснення, підстави внесення змін до істотних умов Договору Замовником обґрунтовуються довідками наданими Головним управлінням статистики у Волинській області від 06.09.2019 №26 та 05.09.2019 №01-20/933. У вищевказаних довідках Головного управління статистики у Волинській області зазначено інформацію щодо середніх споживчих цін у серпні 2019 року, однак не зазначено коливання ціни такого товару на ринку області. Окрім цього, вказані довідки не містять інформації щодо коливання ціни на філе куряче та четвертину курячу на ринку в сторону його збільшення після укладання Договору. Таким чином, довідки надані Головним управлінням статистики у Волинській області від 06.09.2019 №26 та 05.09.2019 №01-20/933 фактично не підтверджують коливання цін на філе куряче та четвертину курячу на ринку області в бік збільшення в період між укладанням Договору (03.09.2019) та укладанням додаткової угоди № 1 (16.09.2019). Враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до Договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 4 статті 36 Закону до договору укладено додаткову угоду від 16.09.2019 року №1 на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни.
Період усунення порушень: 11.10.2019 12:31 - 29.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 11.10.2019 12:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ.
Дата публікації звіту: 18.10.2019 16:44

Запити/Пояснення