• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пастеризоване молоко

Пастеризоване молоко

Торги не відбулися

227 084.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 812.00 UAH
Номер: 3448cd3764d14e33ac7b108d6ab1c2e7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-08-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.08.2019 15:16 - 03.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.08.2019 №43 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2019 № 43. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2019-08-05-000310-aвід 05.08.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 446-05-04, dj_rs545@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником предмет закупівлі товару визначено за показником шостої цифри, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядок МЕРТУ № 454. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пунктів 3, 13 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником порушено вимоги частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 20.08.2019 року відмінив зазначену процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі встановлено, що Комунальною установою «Пугачівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі-Замовник)предмет закупівлі товару визначено за показником шостої цифри (ДК 021:2015: 15511100–4 – Пастеризоване молоко), а не четвертої цифри (ДК 021:2015: 15510000 – 6 – Молоко та вершки) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454). За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормампункту 13 частини 2 статті 22 Закону, а саме в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім того, в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля. В ході проведення моніторингу також встановлено,що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Слід відмітити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів. Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та10-2форми оголошення про проведення відкритих торгів (відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі та умови оплати договору), затвердженої Наказом № 490. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Слід також відмітити, що згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 20.08.2019 року відмінив зазначену процедуру закупівлі.
Період усунення порушень: 21.08.2019 15:37 - 07.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.08.2019 15:37