• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля ( Картопля)

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 400.00 UAH
Номер: f6af3f26b00e4a0eb16351196c00c7be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-17-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.10.2019 18:01 - 07.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.10.2019 № 53 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.10.2019 № 53. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-08-05-000185-cвід 05.08.2019 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає вимогам частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерній пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ФОП Первак Н.І., тендерна пропозиція учасника – переможця процедури закупівель ТОВ «ФУД Постач», протоколи засідання тендерного комітету від 29.08.2019 № 234 та від 30.08.2019 № 235, повідомлення про намір укласти договір та укладений договір від 10.09.2019 № 83. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Обласного протитуберкульозного диспансеру Житомирської обласної ради (далі – Замовник) законодавству встановлено, що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в підпункті 8 пункту 4 Додатку № 2 тендерної документації Обласним протитуберкульозним диспансером Житомирської обласної ради (далі – Замовник) встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. Також, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація (підпункт 1 пункту 7 Додатку № 2 тендерної документації) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2 та 3, частини 1 статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Крім того встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 22.10.2019 17:54 - 05.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2019 17:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до розділу 5 тендерної документації враховані вимоги до частини першої статті 5 Закону України «Про санкції», доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 №39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 №518 «Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2016 №549/2015» закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Відповідно до ст.75 Конституції України та рішення Конституційного Суду України від17.10.2002 р. № 17-рп - єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України, що жоден інший орган державної влади не уповноважений приймати закони. Вища юридична сила закону полягає також у тому, що всі нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити їм. Враховуючи, те що норми Закону мають вищу юридичну силу, ніж підзаконні акти та рішення РНБО від 19 березня 2019 року застосовується відповідно до статті 5 Закону України «Про санкції», вимоги даного рішення РНБО не було включено до тендерної документації. Щодо підпункту 8 пункту 4 Додатку № 2 тендерної документації Обласним протитуберкульозним диспансером Житомирської обласної ради (далі – Замовник) встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. Також, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація (підпункт 1 пункту 7 Додатку № 2 тендерної документації) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2 та 3, частини 1 статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону дані вимоги неможливо усунути та внести зміни до тендерної документації відповідно до статті 10, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим що договір заключений. Слід зазначити , що 21.10.2019 року договір №83 від 10.09.2019 року розірвано з учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» у зв’язку з невиконанням зобов’язань по договору. У подальшому врахувати данні зауваження при складанні тендерної документації та визначення переможців.
Дата публікації звіту: 24.10.2019 10:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору
Дата публікації: 24.10.2019 11:34