• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капільний ремонт покрівлі Галицинівської ЗОШ І-ІІІступенів по вулиці Миру 23, в селі Галицинове, Вітовсьеого району, Миколаївської області.

Торги відмінено

4 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 500.00 UAH
Номер: bf32eff7312340c4911d08dcbc7ba529
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-12-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.09.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 12.09.2019 15:25 - 04.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.09.2019 № 171 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-05-000804-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 серпня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svet-lana.n@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації умовам Закону, розгляду тендерних пропозицій за винятком питань, розглянутих Колегією, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляд тендерних пропозицій в частині, що не були предметом розгляду органом оскарження – постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія), своєчасність надання замовником роз’яснень щодо тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік відділом освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом тендерного комітету від 05.08.2019 №80 (далі – ТД), та зміни до неї, затверджені протоколом тендерного комітету від 19.08.2019 № 86; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Приватного підприємства «ОЛКРІС» в частині, яка не була предметом розгляду Колегії; протокол засідання тендерного комітету від 04.09.2019 № 90; пояснення, надані Замовником від 18.09.2019 та 11.10.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу. Крім того, взято до уваги рішення Колегії від 04.10.2019 № 14259-р/пк-пз. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-08-30-001563-с не зазначив інформацію, яка передбачена пунктом 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено, що на порушення абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону Замовник в електронній системі закупівель 19.08.2019 розмістив нову редакцію ТД без положень, до яких вносились зміни, що мали б відображатися із закресленими даними, та не оприлюднив перелік цих змін. За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником роз’яснень щодо ТД встановлено, що на порушення частини першої статті 23 Закону на звернення учасника, розміщене в електронній системі закупівель 08.08.2019, Замовник надав роз’яснення 18.08.2019, тобто з порушенням термінів для його оприлюднення.
Період усунення порушень: 17.10.2019 11:31 - 31.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2019 11:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ ОКМС Галицинівської с.р. засіданням тендерного комітету від 24.10.2019 р прийняв рішення про скасування процедури закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Галицинівської ЗОШ UA-2019-08-05-000804-b. з причини порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту: 25.10.2019 12:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: -
Дата публікації: 25.10.2019 12:22

Запити/Пояснення