-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капільний ремонт покрівлі Галицинівської ЗОШ І-ІІІступенів по вулиці Миру 23, в селі Галицинове, Вітовсьеого району, Миколаївської області.
Торги відмінено
4 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 500.00 UAH
Номер:
bf32eff7312340c4911d08dcbc7ba529
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-12-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2019 00:00
Період моніторингу:
12.09.2019 15:25 - 04.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.09.2019 № 171
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-05-000804-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 серпня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації умовам Закону, розгляду тендерних пропозицій за винятком питань, розглянутих Колегією, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляд тендерних пропозицій в частині, що не були предметом розгляду органом оскарження – постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія), своєчасність надання замовником роз’яснень щодо тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік відділом освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом тендерного комітету від 05.08.2019 №80 (далі – ТД), та зміни до неї, затверджені протоколом тендерного комітету від 19.08.2019 № 86; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Приватного підприємства «ОЛКРІС» в частині, яка не була предметом розгляду Колегії; протокол засідання тендерного комітету від 04.09.2019 № 90; пояснення, надані Замовником від 18.09.2019 та 11.10.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу.
Крім того, взято до уваги рішення Колегії від 04.10.2019 № 14259-р/пк-пз.
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-08-30-001563-с не зазначив інформацію, яка передбачена пунктом 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме джерело фінансування закупівлі.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено, що на порушення абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону Замовник в електронній системі закупівель 19.08.2019 розмістив нову редакцію ТД без положень, до яких вносились зміни, що мали б відображатися із закресленими даними, та не оприлюднив перелік цих змін.
За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником роз’яснень щодо ТД встановлено, що на порушення частини першої статті 23 Закону на звернення учасника, розміщене в електронній системі закупівель 08.08.2019, Замовник надав роз’яснення 18.08.2019, тобто з порушенням термінів для його оприлюднення.
Період усунення порушень:
17.10.2019 11:31 - 31.10.2019 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2019 11:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ ОКМС Галицинівської с.р. засіданням тендерного комітету від 24.10.2019 р прийняв рішення про скасування процедури закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Галицинівської ЗОШ UA-2019-08-05-000804-b. з причини порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту:
25.10.2019 12:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
-
Дата публікації:
25.10.2019 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
f9ac25bc41e5454ab0f9af17fb59f13b
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2019 12:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Галицинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вулиці Миру 23, в селі Галицинове, Вітовського району, Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно умов пункту 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» мають надати відповідну довідку у довільній формі з додаванням копій договору і актів приймання-передачі виконаних робіт. При цьому «основними ознаками аналогічного договору є правова природа договору (виконання робіт), а також предмет договору (капітальний ремонт покрівлі)». Учасник ПП «ОЛКРІС» надав довідку про виконання аналогічного договору з контрагентом ТОВ МІК «Інвестбуд» з додаванням копій такого договору і актів приймання-передачі виконаних робіт. Проте тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради (далі – Замовник) прийняв рішення (протокол засідання тендерного комітету від 04.09.2019 № 90) про невідповідність вищевказаної довідки учасника ПП «ОЛКРІС» умовам ТД, оскільки ПП «ОЛКРІС» виступає субпідрядником, а ТОВ МІК «Інвестбуд» є підрядником у виконанні робіт, що є предметом договору.
У зв’язку з вищевикладеним пропонуємо пояснити, чим керувався Замовник, відхиляючи пропозицію учасника ПП «ОЛКРІС»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
dc47922664fe402e898a98050a1761e9
Назва:
Лист роз`яснення
Дата опублікування:
18.09.2019 15:19
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради, надає інформацію на виконання запиту стосовно моніторингу UA-M-2019-09-12-000016.
Номер:
8170252e6fab480aa0514e8e822cfb84
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
19.09.2019 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.09.2019 № 175
Миколаїв
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером ID в електронній системі закупівель UA-2019-08-05-000804-b.b1
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за номером оголошення про проведення процедури UA-2019-08-05-000804-b (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05.08.2019), прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12.09.2019 № 171 «Про початок моніторингу закупівлі», до моменту опублікування рішення органом оскарження.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Номер:
8d9073a994544c0d9ee76311a51bc46c
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2019 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Галицинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вулиці Миру 23, в селі Галицинове, Вітовського району, Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Враховуючи інформацію, оприлюднену 19.08.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу, пропонуємо пояснити відсутність:
- переліку змін до тендерної документації (далі – ТД);
- положень ТД, до яких вносились зміни, що мали б відображатися із закресленими даними, до яких вони вносилися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
191162434aa04741b4a04ca4cd2fe752
Назва:
На запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2019 10:27
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради, надає інформацію на виконання запиту стосовно закупівлі UA-2019-08-05-000804-b згідно з ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Галицинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вулиці Миру 23, в селі Галицинове, Вітовського району, Миколаївської області).
Доводимо до Вашого відома, що тендерний комітет прийняв рішення №86/1 від 19.08.2019 р. про внесення змін до ТД за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Галицинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вулиці Миру 23, в селі Галицинове, Вітовського району, Миколаївської області). Відповідно до норм чинного законодавства, відповідний перелік змін до тендерної документації, підкріплений до рішення тендерного комітету. В зв’язку з технічними помилками при оприлюдненні нової редакції тендерної документації, перелік змін не відображений на веб-порталі Уповноваженого органу. Нова редакція тендерної документації за предметом закупівлі закупівлі ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Галицинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вулиці Миру 23, в селі Галицинове, Вітовського району, Миколаївської області) оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Номер:
c8a3ca6f18f34d688d61e9f0f037d6ff
Назва:
Відповідь на висновок по моніторингу державної аудиторської служби: виявлені порушення в закупівлі UA-2019-08-05-000804-b.
Дата опублікування:
25.10.2019 12:00
Опис:
Відділ ОКМС Галицинівської с.р. на сасіданні тендерного комітетету від 24.10.2019 р прийняв рішення про скасування процедури закупівлі(Капітальний ремонт покрівлі Галицинівської ЗОШ UA-2019-08-05-000804-b.) по причині порушення законодавства з питань публічних закупівель.(протокол №104 від 24.10.2019 р)