• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Закупівля комп'ютерів, ноутбуків та сканерів

Завершена

13 832 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Номер: f758d814949d4e3abd9872ed64fd7254
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-17-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 18.10.2019 09:46 - 08.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.10.2019 № 301 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.10.2019 № 301 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2019-08-01-003061-b 01.08.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, shkafer.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Уліс Сістемс» та ТОВ «СІ-ЕЛ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рахункової палати (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Уліс Сістемс» (далі – ТОВ «Уліс Сістемс»), товариства з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕЛ» (далі – ТОВ «СІ-ЕЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МіроМІКС Дірект», протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 04.09.2019 № 46, від 11.10.2019 № 9, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки товару від 24.10.2019 № 227 (далі – Договір), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.09.2019 № 13895-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктами 9-1 і 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів. Як наслідок відповідна інформація не зазначена в повідомленні про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») вимагає від учасників надання згоди суб’єкта (особа, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції) персональних даних згідно вимог чинного законодавства України. Однак учасник ТОВ «Уліс Сістемс» у тендерній пропозиції не надав згоду генерального директора Опрі О.І. на обробку персональних даних, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІ-ЕЛ», якого Замовник визначив переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовник у тендерній документації (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») вимагає від учасників надання оригіналу авторизаційного листа від виробника запропонованого обладнання або його офіційного представника в Україні, який має право підпису авторизаційних форм та юридичну відповідальність за відповідність продукції, як це передбачено українськими нормативними вимогами (надати документальне підтвердження вищенаведеного для представника), щодо кваліфікації та повноважень учасника на постачання такого обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов’язань. Учасник ТОВ «СІ-ЕЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надав авторизаційні листи ТОВ «Леново Юкрейн», відповідно до якого останній є офіційним представником виробника комп’ютерного обладнання компанії Lenovo PC HK Limited в Україні. Водночас учасник ТОВ «СІ-ЕЛ» не надав документальне підтвердження права підпису авторизаційних форм ТОВ «Леново Юкрейн», що не відповідає вимогам пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зважаючи на зазначене, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Уліс Сістемс» та ТОВ «СІ-ЕЛ», як такі, що не відповідали умовам тендерної документації, допустив їх до оцінки та всупереч вимог абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
Період усунення порушень: 04.11.2019 19:48 - 19.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2019 19:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. На час отримання виявлених порушень укладено договір поставки з переможцем торгів ТОВ «СІ-ЕЛ» від 24.10.2019 № 227. Одночасно надаємо пояснення до виявлених порушень. 1. Щодо порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) – не зазначення у оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі, яка передбачена пунктами 9-1 і 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016). При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів на цей процес не впливає. 2. Щодо надання згоди суб’єкта (особа, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції) на обробку персональних даних згідно вимог чинного законодавства України. При проведенні закупівлі UA-2019-08-07-000951-b «Баласти для розрядних ламп чи трубок» учасник торгів (він же – переможець) по лоту 1 «Джерело безперебійного живлення для серверів» ТОВ "Уліс Сістемс" надав згоду генерального директора Опрі О.І. на обробку персональних даних. Цей лист-згода поширювався на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Опрі О.І., які надавалися ним для участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин та не містив посилань, що обмежували б його використання лише закупівлею UA-2019-08-07-000951-b. Копія файлу, що містить лист-згоду, додається. Таким чином, такий лист-згода Опрі О.І. на обробку персональних даних на час проведення закупівлі був у наявності у тендерного комітету Рахункової палати і вагомих причин для відхилення тендерної пропозиції не було. 3. Щодо не відхилення тендерних пропозицій учасників закупівлі ТОВ «Уліс Сістемс» та ТОВ «СІ-ЕЛ» Як зазначено у п. 1, вагомих причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Уліс Сістемс» у тендерного комітету не було. У відповідності до вимог частини п’ятої ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» рішенням тендерного комітету (протокол від 04.09.2019 № 46, питання третє) за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідності учасників кваліфікаційним критеріям тендерна пропозиція ТОВ «СІ-ЕЛ» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (діє від імені Антимонопольного комітету України – органу оскарження) від 30.09.2019 № 13895-р/пк-пз за результатами розгляду скарги ТОВ «СІ-ЕЛ» рішення тендерного комітету Рахункової палати про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІ-ЕЛ» було скасовано. Відповідно до положень частини дванадцятої ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Тендерний комітет допустив до участі в аукціоні ТОВ «СІ-ЕЛ», керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Таким чином, ТОВ «СІ-ЕЛ» було допущено до аукціону згідно з рішенням органу оскарження – Антимонопольного комітету України, а за результатами аукціону тендерний комітет Рахункової палати визнав його переможцем торгів.
Дата публікації звіту: 07.11.2019 18:52