-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлової будівлі під багатофункціональний громадський центр за адресою: вул. Гагаріна, 33, с. Преображенка Оріхівського району Запорізької області
(джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Завершена
2 073 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 368.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 368.25 UAH
Номер:
7915778791d24d8bb970f5083da6137a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-12-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2019 00:00
Період моніторингу:
12.09.2019 12:19 - 04.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
11.09.2019 № 141
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція нежитлової будівлі під багатофункціональний громадський центр за адресою: вул. Гагаріна, 33, с. Преображенка Оріхівського району Запорізької області), ID: UA-2019-08-01-000684-a, яка проводиться Преображенською сільською радою Оріхівського району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника - переможця торгів ТОВ "БК ІСТА ГРУП" встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, в результаті чого вона підлягає відхиленню на підставі вимог абзацу 2 пункту 1частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів затвердженим уповноваженим органом та відповідність умов тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затвердженим уповноваженим органом та відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 31 липня 2019 № 7; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протоколи засідань тендерного комітету від 27.08.2019 № б/н; тендерні пропозиції учасників ТОВ "ГРАНД-ГРУПП", ТОВ РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП, ПРОЧАНА ДАНІЇЛА ГЕННАДІЙОВИЧА, ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" та ТОВ «Будівельна компанія «Іста Груп»; повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до протокольних рішень тендерного комітету Замовника від 27.08.2019 № б/н, тендерні пропозиції учасників ТОВ "ГРАНД-ГРУПП", ТОВ РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП, ПРОЧАНА ДАНІЇЛА ГЕННАДІЙОВИЧА та ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" відхилені на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
Дослідженням підстав відхилення тендерних пропозицій зазначених учасників порушень не встановлено.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27.08.2019 № б/н, тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про визначення ТОВ «Будівельна компанія «Іста Груп» (далі - ТОВ "БК "Іста Груп") переможцем процедури закупівлі та 28 серпня 2019 року оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Проведеним моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "БК "Іста Груп" кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та вимогам тендерної документації (далі - ТД).
Так, пунктом 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (вимоги до надання інформації та документів зазначені у Додатку 2).
У Додатку 2 до ТД Замовником встановлено кваліфікаційний критерій "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". Для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та оригінал або завірену належним чином копію повністю виконаного аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують фактичне виконання договорів (акти КБ-2, КБ-3).
Вказані вище документи повинні підтвердити наявність в Учасника досвіду надання послуг з аналогічними роботами згідно тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "БК ІСТА ГРУП" для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію надано довідку від 15.08.2019 № 1, в якій зазначено про укладання та виконання 4-х аналогічних договорів, а саме:
- договір із Преображенською сільською радою Оріхівського району Запорізької області від 10.07.2018 № 15, виконаний на суму 1 425 383,28 грн (Реконструкція комплексу будівель і споруд);
- договір із Запорізьким державним медичним університетом від 25.06.2018 № 032Р-18, виконаний на суму 366 754,94 грн (Капітальний ремонт вестибюлю цокольного поверху в навчальному корпусі № 1 ЗДМУ);
- договір з КУ "Веселівський психоневрологічний інтернат" ЗОР від 10.07.2017 № 102/3131-т, виконаний на суму 994 015,64 грн (Роботи з капітального ремонту першого відділення житлового корпусу № 2);
- договір з ТОВ "Славгород-Арго" від 26.05.2019 № 4К/05/16, виконаний на суму 86 500 грн (Ремонт покрівлі складу № 8).
Також надано копії зазначених договорів з додатками, додатковими угодами та копії Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма
№ КБ-2в) та копії Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) для підтвердження власного досвіду надання послуг.
При цьому, щодо договору від 10.07.2018 № 15, виконаного на суму
1 425 383,28 грн слід зазначити наступне.
Проведеним аналізом документів стосовно виконання договору від 10.07.2018 № 15 встановлено, що наданою у складі пропозиції ТОВ "БК ІСТА ГРУП" копією Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) підтверджено виконання договору на суму
1 425 383,28 грн. При цьому, у довідці від 15.08.2019 № 1 зазначено: вартість виконаних будівельних робіт - 1 393 357,14 грн, вартість устаткування, меблів, інвентарю - 32 026, 14 грн, разом - 1 425 383,28 грн. Проте, копіями Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) підтверджено виконання договору на суму 720 818,64 грн. Тобто, у складі пропозиції відсутні копія або копії Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) на суму 672 538,5 гривень.
Слід зазначити, що саме договором із Преображенською сільською радою Оріхівського району Запорізької області від 10.07.2018 № 15 підтверджуються окремі види робіт, які є аналогічними роботам, визначеним Замовником у Додатку 5 до ТД "Відомість обсягів робіт" та не підтверджуються іншими трьома договорами (улаштування перегородок, обв'язка твердопаливного котла, вентиляція тощо).
Крім того, пунктом 3.2 договору від 10.07.2018 № 15 визначено, що підрядник зобов'язується виконати підрядні роботи згідно з графіком виконання будівельно-монтажних робіт (із зазначенням кількості працівників на об'єкті), що є його невід’ємною частиною.
Проте, графік виконання будівельно-монтажних робіт разом з договором у складі пропозиції не завантажено. Таким чином, договір від 10.07.2018 № 15 надано не в повному обсязі.
Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція ТОВ "БК ІСТА ГРУП" не відповідає кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" та підлягає відхиленню на підставі вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону.
Абзацом 7 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Враховуючи те, що тендерні пропозиції ТОВ "ГРАНД-ГРУПП", ТОВ РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП, ПРОЧАНА ДАНІЇЛА ГЕННАДІЙОВИЧА та ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" відхилені тендерним комітетом Замовника, а тендерна пропозиція учасника ТОВ "БК ІСТА ГРУП" підлягає відхиленню, Замовник повинен відмінити торги.
Період усунення порушень:
13.09.2019 09:35 - 28.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2019 09:35
Оскарження висновку в суді
Опис:
Заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби
(Запорізька область) від 13.09.2019 р.
13 вересня 2019 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновки Східного офісу Держаудитслужби (Запорізька область) про результати моніторингу тендерної пропозиції учасника – переможця торгів ТОВ «БК ІСТА ГРУП», згідно яких встановлені порушення, передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись п. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник – Преображенська сільська рада Оріхівського району Запорізької області надає аргументовані заперечення на висновок від 13.09.2019 р.
1. Під час проведення моніторингу органом державного фінансового контролю встановлено, що ТОВ «БК ІСТА ГРУП» не було завантажено Графік виконання будівельно-монтажних робіт, який є невід’ємною частиною договору від 10.07.218 р. № 15. Як наслідок, вбачається порушення ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: невідповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду».
Проте слід звернути увагу що, частина 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Тому договір та додатки до нього, які були погоджені та підписані в день укладання договору, не можуть підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору.
Отже, відсутність завантаженого у складі пропозиції ТОВ «БК ІСТА ГРУП» графіку виконання будівельно-монтажних робіт не є обставиною, яка впливає на факт підтвердження фактичного та реального виконання договору від 10.07.2018 р. № 15.
Поряд з іншим, вищевказаний графік виконання будівельно-монтажних робіт згідно Договору від 10.07.2018 р. № 15 завантажений та опублікований в електронній системі закупівель Prozorro (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-11-000959-b). Доступ до електронної системи закупівель Prozorro, а також до документів, які завантажені та оприлюднені на Prozorro є вільним.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Застосовуючи аналогію закону (ч. 1 ст. 8 Цивільного кодексу України), а також враховуючи п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вважає, що відсутність завантаженого у складі пропозиції ТОВ «БК ІСТА ГРУП» графіку виконання будівельно-монтажних робіт є несуттєвою помилкою, а також не є ознакою невідповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
2. Як вже зазначалося вище, згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору.
Згідно Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 від 05.07.2013 № 293 (зі змінами та доповненнями) форма № КБ-2в є Актом приймання виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3 – Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати.
Замовник вважає, що ТОВ «БК ІСТА ГРУП» надано необхідні документи, що підтверджують факт виконання договору від 10.07.2018 р. № 15, а саме: довідку від 15.08.2019 р. № 1 на суму 1 425 383,28 грн.; Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) на суму 1 425 383,28 грн.; Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) на суму 720 818,64 грн.
Відсутність завантаженого у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК ІСТА ГРУП» Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2) на суму 672 538,5 грн. свідчить про технічну помилку, допущену учасником процедури закупівлі, яка не впливає на зміст пропозиції, а допущення такої помилки не призводить до відхилення пропозиції (в розумінні п. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
З огляду на вищезазначене, враховуючи принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, замовник – Преображенська сільська рада Оріхівського району Запорізької області не вбачає підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ІСТА ГРУП» згідно з абз. 2 п. 1 та п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації:
20.09.2019 08:23