-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Запасні частини до транспортних засобів»
Завершена
212 561.22
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Номер:
c2c72154e8c24c398946c376ad5cb829
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-14-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2019 00:00
Період моніторингу:
14.11.2019 17:03 - 06.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2019 № 328
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 14.11.2019 № 328
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-07-31-001332-b 31.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання Замовником відповіді на звернення учасника встановлено порушення частини третьої статті 30 Закону та абзацу другого частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання Замовником відповіді на звернення учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 31.07.2019 № 292/19-ТК), тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «АВТОПОСТАВКА 3000», «СТАР ФІНАНС» та «ТОП ІНВЕСТ ТРЕЙДІНГ», протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.09.2019 № 13858-р/пк-пз, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 11.10.2019 № 6/4341, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 24.10.2019 № 542/19-ТК, № 543/19-ТК, та № 544/19-ТК, повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2019 № 6/4527, договір поставки від 07.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19193, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення Замовника від 21.11.2019 № 6/4951, надані через електронну систему закупівель (далі – пояснення).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та як наслідок в повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі, передбаченої пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом.
Також установлено, що на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, Замовник надав відповідь з порушенням п’ятиденного терміну, встановленого частиною третьою статті 30 Закону та абзацом другим частини першої статті 32 Закону.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.10.2019 № 542/19-ТК Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000» на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Відповідно до пояснення тендерний комітет Замовника прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000» з причини її невідповідності умовам тендерної документації, а саме: учасник ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000» у порівняльній таблиці (додаток № 11 тендерної документації) не вказав та не порівняв всі технічні вимоги та характеристики продукції, які повинні бути не гіршими від показників, зазначених у додатку № 10 тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку № 10 тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3.2.1 пункту 3.2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен у складі своєї пропозиції обов’язково розмістити (додати) в електронному вигляді порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку № 11 тендерної документації.
На підтвердження встановлених Замовником вимог учасник ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000» надав у складі тендерної пропозиції відповідну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 21.08.2019 № 15/08-19 та порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик від 21.08.2019 № 17/08-19, які повністю відповідають вимогам, встановленим у Додатку № 10 та № 11 тендерної документації.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000» установлено, що Замовник неправомірно відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
04.12.2019 23:33 - 19.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2019 23:33
Запити/Пояснення
Номер:
ed546e4b3d2d41c68f70cfded02f9372
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2019 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до транспортних засобів (код ДК 021:2015: 34330000-9), очікуваною вартістю 212 561,22 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-31-001332-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень:
щодо ID номеру, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля;
щодо прийняття рішення про відхилення тендерних пропозицій товариств з обмеженою відповідальністю «АВТОПОСТАВКА 3000» та «СТАР ФІНАНС», як таких, що не відповідали вимогам тендерної документації (зазначити відповідні пункти тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
56adc0ba321f40379c7c97db0e836bf7
Назва:
Відповідь на звернення ДАСУ
Дата опублікування:
21.11.2019 16:40
Опис:
Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниці» (далі – Філія) відповідає на запит ID моніторингу: UA-M-2019-11-14-000038 по відкритих торгах «ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до транспортних засобів)», оголошення за № UA-2019-07-31-001332-b.
План закупівель по ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до транспортних засобів)» було оголошено на сайті Уповноваженого органу 21.02.2019 (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2019-02-21-001038-b) на суму 600000 грн. Зміни до плану закупівель були оголошені 01.08.2019 – сума закупки змінилась до 1500000 грн.
Тендерним комітетом Філії було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника торгів ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000», так як виявлено невідповідність вимогам тендерної документації. Учасник торгів ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000» у порівняльній таблиці (Додаток №11 тендерної документації) не вказав та не порівняв всі технічні вимоги та характеристики продукції, які повинні бути не гіршими показників зазначених у Додатку № 10 тендерної документації.
Тендерним комітетом Філії було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника торгів ТОВ «СТАР ФІНАНС», так як виявлено невідповідність вимогам тендерної документації. Учасник торгів надав у своїй тендерній пропозиції не всі документи, які вимагались тендерною документацією на закупівлю запасних частини до транспортних засобів згідно п. 3.2.1 розділу 3.
Номер:
b49c8efd455c4190b3db305005be832c
Назва:
На висновок Державної аудиторської служби України опублікований 04.12.2019, 23:33 год
Дата опублікування:
11.12.2019 13:24
Опис:
Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниці» (далі – Філія) розглянула висновок Державної аудиторської служби України опублікований 04.12.2019, 23:33 год та повідомляє наступне.
По першому питанню.
Тендерний комітет Філії оголошує торги на закупівлю товарі, робіт та послуг через електронний майданчик Zakupki.prom.ua.
Під час проведення оголошення відкритих торгів «ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до транспортних засобів)», оголошення за № UA-2019-07-31-001332-b, майданчиком Zakupki.prom.ua не було передбачено фізичної можливості внесення джерела фінансування закупівлі у форму подання оголошення торгів (полів для заповнення).
Після прийняття нової форми подання оголошення торгів, яка діє і зараз, на майданчику Zakupki.prom.ua є необхідні обов’язкові для заповнення поля, в яких вказується джерело фінансування. Якщо ці поля не заповнити, то оголошення Замовника не буде прийнято до оприлюднення.
Виходячи із вищенаведеного Замовник вважає, що порушень в цьому питанні з його боку не було. За невірну чи несвоєчасну розробку форм оголошень торгів відповідальність несе майданчик Zakupki.prom.ua.
По другому питанню.
Учасником торгів ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000» надана вимога (дата подачі 30.10.2019, 14:48) щодо надання роз’яснень причин відхилення їх тендерної пропозиції згідно частина 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.», але на момент можливості підписання та надання відповіді Замовником період оскарження рішення про переможця торгів, згідно законодавства, було вже закінчено та поле для внесення відповіді на майданчику зникло, при цьому термін можливості надання відповіді на вимогу учасника ще був.
Виходячи із вищенаведеного Замовник вважає, що порушень в цьому питанні з його боку не було.
По третьому питанню.
Філією було прийнято правомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника торгів ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000», так як виявлено невідповідність вимогам тендерної документації. Учасник торгів ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000» у порівняльній таблиці (Додаток №11 тендерної документації) не вказав та не порівняв всі технічні вимоги та характеристики продукції, які повинні бути не гіршими показників зазначених у Додатку № 10 тендерної документації, а саме ТОВ «АВТОПОСТАВКА 3000» не вказало гарантійний термін зберігання та експлуатації продукції. Цей показник безпосередньо впливає на ціну продукції, можливість довгострокового зберігання (протягом 12 міс. і більше) у мобзапасі, на якість продукції, а також особливо впливає на безпечну роботу колійних машин, що експлуатуються в колії для забезпечення безпечного руху поїздів, перевезення вантажів та пасажирів.
Виходячи із вищенаведеного Замовник вважає, що прийняв усі правомірні дії по можливості придбання якісної продукції, яка підтверджена документально, та збереженню державних коштів.