• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)

Завершена

16 501 168.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 650.12 UAH
Номер: 9077915f661f4c55a0361edba6bd5ceb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-11-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.09.2019 18:07 - 03.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.09.2019 № 262 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 10.09.2019 № 262 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-07-31-001153-b 31.07.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mostovenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 та статті 25 і 28 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю , правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.08.2019 № 151, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» (далі – ТОВ «Хозхімсервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю Миколаївбудцентр та товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 11.09.2019 № 177, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.09.2019 № 03-24/19-140. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Замовником 27.08.2019 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Згідно з нормами статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. При цьому Законом не передбачено надання учасниками торгів будь-яких документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій. Слід зазначити, що абзацом другим частини першої статті 27 Закону передбачено - у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Слід зазначити, частиною першою статті 28 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, при цьому, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Крім того, відповідно до абзацу 4 частини п’ятої статті 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив вимогу до Учасників, які перебувають у статусі «На розгляді» надати Замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. До договірної ціни додаються Учасниками наступні документи (пронумеровані): локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат. Такі документи учасники повинні надати Замовнику протягом двох робочих днів з дня набуття статусу «На розгляді». Ціна пропозиції переможця відкритих торгів є договірною ціною, що являється, при укладанні договору, додатком до договору. Отже, вимога установлена Замовником у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання Учасниками, пропозиції яких перебувають у статусі «На розгляді», в паперовому вигляді договірної ціни, суперечать нормам статті 25 та 28 Закону. Порушення щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-5-2 не підтверджено.
Період усунення порушень: 01.10.2019 20:03 - 18.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.10.2019 20:03

Оскарження висновку в суді

Опис: Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) за результатами розгляду висновку від 01.10.2019р. про результати моніторингу (далі – Висновок) закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-31-001153-b доводить до Вашого відома, що твердження, викладені у Висновку щодо виявлення порушення Замовником вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, абзацу другого частини другої статті 23, статті 25 і 28 Закону України «Про публічні закупівлі» є необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності, оскільки Замовник у своїй діяльності чітко дотримується вимог чинного законодавства та всіх принципів здійснення публічних закупівель. Дії Замовника, в частині визначення у тендерній документації інформації про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині порядку внесення змін до тендерної документації та в частині вимоги тендерної документації щодо надання в паперовому вигляді договірної ціни з розрахунками і роздрукованої електронної банківської гарантії із супровідним листом не порушують чинне законодавство України та принципи здійснення закупівель, оскільки направлені на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників та максимальну економію та ефективність. Повідомляємо, що ми, як Замовник у закупівлі, приймаючи рішення, керуємось виключно законами та іншими нормативно-правовими актами, сумлінно дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, Замовник відповідно до пункту 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення Висновку Державної аудиторської служби України оскаржить цей Висновок на підставі зазначених вище заперечень в судовому порядку до Полтавського окружного адміністративного суду, про що повідомить через електронну систему закупівель у встановлений пунктом 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» термін.
Дата публікації: 04.10.2019 09:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок моніторингу закупівель від 01.10.2019р., який розпочатий Державною аудиторською службою України від 10.09.2019р. Наказом № 262 щодо закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» повідомляє наступне. Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 17.01.2020р. справа № 440/3849/19 у задоволенні позовних вимог Державному підприємству «Агентство місцевих доріг Полтавської області» до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку моніторингу від. 01.10.2019р. було відмовлено. Між Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 23.09.2019р. за результатами відкритих торгів було укладено договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № 03-24/19-140, по якому, станом на 31.12.2019р., виконані зобов’язання між Сторонами, у зв’язку з чим відсутній механізм усунення виявлених порушень.
Дата публікації звіту: 18.02.2020 09:55

Запити/Пояснення