• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

профіль ПВХ - 11 найм.

профіль ПВХ - 11 найм.

Торги відмінено

999 834.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер: 122ec298cb2c487fbd62763589377ec4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-28-000256
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.12.2019 15:06 - 27.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.12.2019 № 205 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 205 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2019-07-31-000047-c 31.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-12)
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані (додатку) встановлено порушення норм планування закупівлі, визначених статтею 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення частини 1 статті 23 Закону, в частині несвоєчасного надання роз’яснень щодо процедури закупівлі. За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Згідно з вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за процедурою закупівлі профіль ПВХ - 11 найм., код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини, очікуваною вартістю 999834,84 грн. без внесення її до річного плану закупівлі за 2019 рік, чим порушено норми планування закупівлі, визначені статтею 4 Закону. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Моніторингом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що на 3 запитання від 09.08.2019 щодо процедури закупівлі Замовником надано 3 відповіді – 10.09.2019, що на 18 робочих днів пізніше, ніж вимагається частиною 1 статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 11.12.2019 12:39 - 27.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.12.2019 12:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-31-000047-c ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Профіль ПВХ 11 найм) повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля очікуваною вартістю 999 834,84 грн з ПДВ була передбачена планом закупівлі на 2019 рік. Планові показники, відповідно до яких була проведена процедура за предметом закупівлі відповідно до ДК 021-2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини, оприлюднено в системі Prozorro за № UA-P-2019-07-29-000213-b на суму 1 999 855,68 грн з ПДВ. 2. Факти несвоєчасного надання роз’яснень щодо процедури закупівлі мали місце через те, що усі звернення стосувались вимог щодо внесення змін до тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Порушені питання потребували скрупульозного і детального розгляду профільними фахівцями протягом певного часу. Таким чином, факт несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу мав місце через те, що сформовані відповіді на вимоги було надано причетними представниками служби-замовника із значною затримкою. 3. Станом на 13.12.2019 торги на закупівлю 44210000-5 Конструкції та їх частини (Профіль ПВХ) , відповідно до п.1 ст.31 відмінено
Дата публікації звіту: 13.12.2019 16:53