• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання медичного обладнання цифровий рентгенодіагностичний комплекс на 2 робочі місця

Придбання медичного обладнання цифровий рентгенодіагностичний комплекс на 2 робочі місця

Торги відмінено

2 799 100.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 0.01 UAH
Номер: 5a2286c68c3047659554219a868d0de5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-30-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 30.10.2019 16:19 - 21.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2019 № 203 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-31-000007-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31 липня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svet-lana.n@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490, абзацу третього частини третьої статті 12 Закону та статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій за винятком питань, розглянутих Колегією, встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та змін до неї вимогам Закону порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій в частині, що не були предметом розгляду органом оскарження – постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Березанської центральної районної лікарні (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, оприлюднена в електронній системі закупівель 31.07.2019 (далі – ТД) та зміни до неї, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу 01.08.2019, 02.08.2019 та 05.08.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 29.10.2019 № 5; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Науково-виробнича компанія КРАС» (код ЄДРПОУ 38183326) (далі – Учасник). Крім того, взяті до уваги рішення Колегії від 17.09.2019 № 13142-р/пк-пз та від 23.10.2019 № 15299-р/пк-пз. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу восьмого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), не зазначив код та назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.02.2019 № 159. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) Замовник під час планування закупівлі не визначив код згідно з КЕКВ в річному плані UA-P-2019-07-31-000011-c. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 Наказу №490 в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. За результатами питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення абзацу третього частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту 2 Наказу № 490 не наклав кваліфікований електронний підпис на ТД, оприлюднену в електронній системі закупівель 31.07.2019, на зміни до ТД та на її нові редакції, оприлюднені 02.08.2019 та 05.08.2019. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Науково-виробнича компанія КРАС» встановлено, що вона не відповідає умовам ТД. Так, відповідно до вимог пункту 1.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник для підтвердження повноважень посадових осіб учасника підписувати тендерні пропозиції зобов’язав учасників надати «паспорт або інший документ, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства». У складі тендерної пропозиції Учасника такий документ відсутній. Разом з тим Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Науково-виробнича компанія КРАС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, визнав його переможцем відкритих торгів та 29.10.2019 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 11.11.2019 14:50 - 26.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2019 14:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу UA-M-2019-10-30-000043 від 30.10.2019 Березанська ЦРЛ повідомляє, що усунено порушення які були здійсненні під час планування закупівлі тобто не визначено код згідно з КЕКВ в річному плані UA-P-2019-07-31-000011-c. та джерело фінансування закупівлі, також усунено порушення щодо ненадання учасником паспорта що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 12.11.2019 14:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: -
Дата публікації: 13.11.2019 15:58