-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне (місцевий бюджет)
Завершена
680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 800.00 UAH
Номер:
d7fd361821314a8eb466aeab423ed671
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-15-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.08.2019 00:00
Період моніторингу:
15.08.2019 16:03 - 10.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.08.2019 № 206
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-29-002233-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону;
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 3, 9, 16 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, оцінки та розкриття тендерних пропозицій порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); оцінка та розкриття тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Калинівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ступенів Херсонської обласної ради (далі – Замовник) від 01.08.2019 без номеру; відповідь Замовника на запитання від 22.08.2019; тендерні пропозиції ПП «Шатанель» та ПП «Енергоаверс».
За результатом проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника відсутнє посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
На порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
На порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону, п. 3 Розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Період усунення порушень:
04.09.2019 17:57 - 19.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2019 17:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Поясненя щодо усунення порушень
Дата публікації звіту:
11.09.2019 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
8c594aa687934d7e99184f1c74630ba8
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.08.2019 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного, що проводить Калинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за номером UA-2019-07-29-002233-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати, що тендерна документація не містить посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації не наведена обов’язкова для заповнення інформація щодо посади однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації відсутня інформація щодо врахування податку на додану вартість в описі методики оцінки за критерієм «ціна»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.