• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Житомирського дошкільного навчального закладу № 45 по вул. Трипільська, 14-а в м. Житомирі

Завершена

3 456 505.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 25 000.00 UAH
Номер: b7eaabac72f6437ebbcb5d83716aa3a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-30-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2019 17:28 - 24.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.09.2019 № 51 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4.UA-2019-07-29-002215-b від 29.07.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 446-05-04, dj_rs545@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації законодавству, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства, надання роз’яснень до тендерної документації, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця ТОВ «Тетерів-Будпроект», протоколи розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 25.09.2019 № 215 та пояснення Управління капітального будівництва Житомирської міської ради від 18.10.2019 року (далі – Замовник). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення щодо усунення порушення учасником ДП «ФАВОРИТ ОПТ» АТЗТ «ФАВОРИТ» від 13.09.2019 року та станом на 18.10.2019 року не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу роз’яснення на вказане звернення щодо усунення порушення, чим не дотримано вимоги частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання письмової згоди на збір та обробку персональних даних (лист в довільній формі) з підписом осіб, документи та інформація про яких надані в складі тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тетерів-Будпроект» надано довідку від 13.08.2019 року № 648, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації в кількості 56 осіб. Однак, в порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ТОВ «Тетерів-Будпроект» надано лист від 12.08.2019 року №632, згоду на обробку персональних даних за особистим підписом лише на 19 осіб. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 додатку № 1 тендерної документації, встановлено, що якщо механізми орендовані (у лізінгу, надаються у складі послуги тощо), додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу, надання послуги тощо), укладені на строк не менший ніж зазначений у п. 4.4 розділу 1 Загальні положення Тендерної документації, та завірені копії документів, в яких наведена вартість оренди (лізінгу, надання у складі послуги тощо) маш-год кожного механізму на вказаний вище строк (у разі, якщо така інформація зазначена у договорі оренди (лізінгу, надання послуги тощо), то додаткові документи не подаються). Так, учасником ТОВ «Тетерів-Будпроект» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 13.08.2019 року № 649, в якій зазначена інформація про оренду транспортних засобів (пункти 43-45 довідки). Однак, в порушення вимог підпункту 1.2 пункту 1 додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції вищевказаного учасника надано копії договорів – оренди без зазначення вартості оренди в маш-год, при цьому копій додаткових документів, в яких наведена вартість оренди маш-год також не надано, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону, а саме: - договір оренди від 04.12.2018 року вантажного самоскида MERSEDES-BENZ, модель ATEGO, державний номер АМ2041СК, 2002 року, укладеного учасником з ФОП Подік А.О.; - договір оренди від 18.02.2017 року автомобіля марки VOLKSWAGEN CRAFTER, держаний номер АМ 9660 ВО та вантажного самоскида OPEL MOVANO, модель ATEGO, державний номер АМ4966ВО, 2007 року, укладеного учасником з ФОП Подік А.О.; - договір оренди від 16.06.2018 року вантажного самоскида MERSEDES-BENZ, модель ATEGO 818, державний номер АМ911СН, 2005 року, укладеного учасником з ФОП Подік А.О. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тетерів-Будпроект», та уклав з ним договір про закупівлю від 25.09.2019 року № 215. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 21.10.2019 16:23 - 04.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2019 16:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту: 28.10.2019 14:58

Запити/Пояснення