-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду ЗОШ № 60 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Волгоградська, 1/2
Згідно договору і додатків
Торги відмінено
2 925 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 32 100.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 32 100.00 UAH
Номер:
9352d31da77b43ecaa78b2bd017d2e52
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-04-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2019 00:00
Період моніторингу:
04.09.2019 17:22 - 26.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 № 164
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-07-29-001987-b 29.07.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм ч. 2 ст. 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» та ТОВ «ВЛД ГРУП», протоколи засідання тендерного комітету від 23.08.2019 № 15/07 щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» та від 28.08.2019 № 16/07 щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ВЛД ГРУП», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.09.2019 № 12652-р/пк-пз та від 25.09.2019 № 13672-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2019.
Перевіркою встановлено, що ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» подано до Антимонопольного комітету України скаргу від 06.09.2019 № UA-2019-07-29-001987-b.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
Згідно з рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.09.2019 № 12652-р/пк-пз скаргу ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» прийнято до розгляду.
Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених ч. 2 ст. 32 Закону.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.09.2019 № 13672-р/пк-пз припинено розгляд скарги ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» від 06.09.2019 № UA-2019-07-29-001987-b.b1.
Згідно п. 2 ч. 8 ст. 18 Закону перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни 01.08.2019, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній Тендерній документації, опублікованій 01.08.2019, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону.
Крім того, протокол від 23.08.2019 № 15/07 опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу на 3 день (28.08.2019), чим порушено ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень:
03.10.2019 11:44 - 22.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2019 11:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, як замовник робіт з капітального ремонту повідомляє, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації по закупівлі та згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13672-р/пк-пз від 25.09.2019 та у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у виконанні об’єму робіт з капітального ремонту в оголошенні (при проведенні повторної кваліфікації/закупівлі роботи неможливо буде виконати з настанням несприятливих погодних умов) управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві проведено відміну торгів по закупівлі UA-2019-07-29-001987-b: «Капітальний ремонт фасаду ЗОШ № 60 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Волгоградська, 1/2».
Інформуємо, що випадки не своєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу обумовленні суб’єктивними чинниками, а саме через великий обсяг тендерною документації та неможливість забезпечити оптимальне охоплення об'єктів капітального ремонту житлового фонду та соціальної сфери контрольними заходами та перевірки кваліфікаційних умов у учасників електронних закупівель щодо оприлюднення інформації, збоями в системі електронних закупівель.
З метою усунення виявлених порушень запропоновано: розглянути результати перевірки вказаних об’єктів на засіданні тендерного комітету; розглянути можливість збільшення чисельності працівників до кількості, достатньої для забезпечення системного контролю у відділі; внести зміни до внутрішньої інструкції; затвердити порядок планування та забезпечити повне охоплення об'єктів капітального ремонту; визначити реальну планову завантаженість працівників та забезпечити своєчасне виконання робіт згідно з посадовими інструкціями.
Разом з тим розробити плани самоосвіти працівників відділу капітального ремонту та забезпечити постійне вивчення ними законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненій в електронній системі закупівель, нормативно-правових актів.
Дата публікації звіту:
18.10.2019 10:47
Запити/Пояснення
Номер:
3eec9d955a6849d7a2b9f8a8653f5946
Назва:
Про призупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
12.09.2019 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.09.2019 № 170
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-07-29-001987-b.b1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-29-001987-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 29 липня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 03 вересня 2019 року № 164 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ