• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальні кабінети (кабінет хімії – 1 комплект, кабінет біології – 1 комплект, кабінет фізики – 3 комплекти)

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Номер: b3cc95395bf84a03bfa9e179471063ab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 25.09.2019 09:28 - 19.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2019 № 36-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 23.09.2019 № 36-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-07-29-000578-c від 29.07.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 646-15-30, vitalik_priymatchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності Тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту дев’ятого частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації, установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання відділом освіти та культури Луцької районної державної адміністрації Волинської області (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) (далі – Тендерна документація), затверджену протоколами тендерного комітету Замовника від 29.07.2019 № 33, від 09.08.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «КАБІНЕТУС ПЛЮС» (далі – ПП «КАБІНЕТУС ПЛЮС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «БІ-ПРО» (далі – ТОВ «БІ-ПРО»); протокол засідання тендерного комітету від 28.08.2019 № 37, від 28.08.2019 № 38; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 09.09.2019 № 393. За результатом моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Окрім цього, Замовник у підпункті 5.1.4 розділу 5 Тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за «ціною», проте не зазначив питомої ваги цього критерію та не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в описі методики оцінки за цим критерієм, чим порушив вимоги пункту дев’ятого частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв та про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що 09 серпня 2019 року Замовником опубліковано нову редакцію тендерної документації, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 01.10.2019 15:52 - 18.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.10.2019 15:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом відділу освіти та культури Луцької районної державної адміністрації розглянуто Рішення про початок моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (Наказ від 23.09.2019 р. № 36-од) та Висновок Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (дата публікації: 01 жовтня 2019) про виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі щодо закупівлі № UA-2019-07-29-000578-c. Беручи до уваги виявлені порушення в частині складання тендерної документації та внесення змін до неї, повідомляємо, що Замовник не має технічної можливості здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до Тендерної документації, у зв’язку з тим, що дана закупівля завершена, про що свідчить звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-07-29-000578-c від 10 вересня 2019 року. Між Замовником та Переможцем торгів підписано договір про закупівлю товару за державні кошти № 393 від 09 вересня 2019 року.
Дата публікації звіту: 08.10.2019 12:06