• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картопля

Постачальник за власні кошти зберігає у свої складських приміщеннях товар Замовника (картоплю) відповідно до санітарно - епідеміологічних норм до липня місяця 2020 року

Торги відмінено

299 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 495.00 UAH
Номер: 51b1a7af85ef4f3cb8654e2ad8b47084
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-17-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 17.09.2019 17:09 - 09.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.09.2019 №49 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 17.09.2019 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-29-000918-b 29.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення абзацу 2 розділу ІІ Порядку № 454. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини другої статті 32 та абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 18.09.2019 Замовник прийняв рішення про відміну торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Знам’янського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету від 29.07.2019 № 3 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників ФОП Короп Наталії Вікторівни, ФОП «ДЕМЕНТЬЕВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА», ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», ФОП Зайцева Сергія Олександровича, протокол № 5 від 16.08.2019 про відхилення пропозиції ФОП Короп Наталії Вікторівни, протокол № 6 від 19.08.2019 про відхилення пропозиції ФОП «ДЕМЕНТЬЕВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА», протокол № 7 від 20.08.2019 про відхилення пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», протокол розгляду тендерних пропозицій № 9 від 21.08.2019, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено, що Замовник, при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі визначив предмет закупівлі за ДК 021:2015: 03212100-1 – «Картопля» за показником шостої, а не четвертої цифри основного національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 17419, чим недотримано вимоги абзацу 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (далі – порядок № 454). За результатом аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у формах оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Також, за результатом проведеного моніторингу в ході аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене 21.08.2019 повідомлення про намір укласти договір із ФОП Зайцевим Сергієм Олександровичем за результатами проведеної процедури закупівлі, проте договір про закупівлю з учасником, якого визначено переможцем торгів на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій № 9 від 21.08.2019, не укладено у строк 20 днів, як це передбачено частиною другою статті 32 Закону. Крім того, слід зазначити, що станом на 17.09.2019 (дата початку моніторингу закупівлі) Замовник у електронній системі закупівель не оприлюднив договір, чим порушив абзац восьмий частини першої статті 10 Закону. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно з цим Законом замовник відміняє торги. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 18.09.2019 Замовник прийняв рішення про відміну торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 23.09.2019 11:08 - 08.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2019 11:08

Запити/Пояснення