-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( інтерактивні панелі та інтерактивний мультимедійний комплекс)
Торги відмінено
501 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
Номер:
df2d5945c4824c7192b2168464775a16
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-01-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2019 00:00
Період моніторингу:
02.08.2019 10:23 - 24.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2019 № 36
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.08.2019 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4.UA-2019-07-29-000461-b 29.07.2019 "Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 Закону України ""Про публічні закупівлі"".
В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету опорного закладу «Великомежиріцький ліцей Корецької районної ради Рівненської області» (далі – Замовник).
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в тендерній документації установив вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, чим порушив норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також, встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за
№ 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктами «4-1. Вид предмета закупівлі, «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та «10-2. Джерело фінансування закупівлі».
Період усунення порушень:
07.08.2019 16:53 - 22.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2019 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
48e0e96abe164a9ebe6e6b28c914e576
Назва:
Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Дата опублікування:
08.08.2019 13:13
Опис:
Просимо роз’яснити детально які порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель.
«9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) ( під пунктом 9 у нас "Вирішення спорів" та «10-2. Джерело фінансування закупівлі», у нас пункт 10 "Строк вирішення спорів"