-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061430 Під’їзд до с. Яцковичі км 0+000 - км 2+938, Житомирська область.
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061430 Під’їзд до с. Яцковичі км 0+000 - км 2+938, Житомирська область.
Завершена
8 801 796.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 88 000.00 UAH
Номер:
0b46d9416ee849eebc1a65ab5445a78a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-30-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.09.2019 00:00
Період моніторингу:
30.09.2019 17:33 - 24.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.09.2019
№ 51
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2019-07-26-002192-b від 26.07.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Асфальт плюс», ПП «Артембуд», ПП «Автомагістраль», ТОВ «МЕГО ЛТД», протокол розгляду тендерних пропозицій.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) законодавству встановлено, що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в пункті 5 розділу III тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «Асфальт плюс», ПП «Артембуд», на підставі пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, які не відповідали умовам тендерної документації та допущено до аукціону тендерні пропозиції учасників ПП «Автомагістраль», ТОВ «МЕГО ЛТД».
Аналізом відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» встановлено, що тендерна пропозиція не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону та умовам тендерної документації.
Так, відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено імперативну умову, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у складі тендерних пропозицій учасникам потрібно надати відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3 до тендерної документації).
Разом з тим, Додатком № 3 тендерної документації, зокрема встановлено імперативну умову, що до вищевказаної інформації про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг включаються тільки обладнання та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг, а також імперативну умову щодо надання копій договорів оренди з додатками (при використанні орендованої техніки), в яких повинно бути зазначено перелік обладнання та технічної бази, яка залучається із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму.
Поряд з тим, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, яка необхідна для надання послуг, від 20.08.2019 № 20-08-04/2, в пунктах 13-46 якої зазначено інформацію про наявність орендованої техніки, що орендується у ПП «Глорія-В».
Разом з тим, відповідно до підпунктів 3.1. та 3.3 пункту 3 договору оренди техніки від 12.06.2019 №12/06/19-01 укладеного з ПП «Глорія-В», приймання-передачі техніки оформляється актом приймання – передачі. Техніка вважається переданою в оренду з моменту підписання акту приймання-передачі.
Проте, аналізом встановлено, що вищевказаний акт прийому- передачі відсутній у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД», що не підтверджує факт передачі техніки від орендодавця учаснику та відповідно не підтверджує наявність вказаної техніки в учасника, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону.
Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників вимагалась копія чинного договору залучення сторонньої лабораторії з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо).
Поряд з тим, відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках – деяких його зовнішніх ознак.
Слід відмітити, що відповідно до частини 2 статті 27 Закону визначено, що конфіденційною не може бути визначена інформація зокрема, яка підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Однак, аналізом встановлено, що ТОВ «МЕГО ЛТД» в складі пропозиції надано копію договору про надання послуг по лабораторних випробуваннях від 11.04.2019 №54, який не містить точного знакового відтворення змісту та документальної інформації, зокрема у Додатку до договору, що є його невід’ємною частиною, відсутня інформація в колонках 5-8 щодо повної калькуляції кошторисної вартості на виконання робіт, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу III тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону.
Крім того, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалось надання згоди (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Однак, аналізом встановлено, що у складі пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД» надано лист – згоду на обробку персональних даних від 20.08.2019 року №20-08-13/2 Дячука Д.В. (посадова особа, що підписала документи пропозиції), в якому вказано місце реєстрації, а не місце проживання особи, що підписала документи пропозиції, чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовником на порушення вимог
пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону допущено до електронного аукціону та не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕГО ЛТД та відповідно не відмінено процедуру закупівель.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 6 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
07.10.2019 17:31 - 24.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2019 17:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником.
В процесі моніторингу закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061430 Під’їзд до с. Яцковичі км 0+000 - км 2+938, Житомирська область, за замовленням Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), було встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в пункті 5 розділу III тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. З висновками Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Замовник не погоджується.
Повідомляємо, що тендерною документацією по зазначеній закупівлі, у тому числі і пункту 5 розділу III Замовником не встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, адже вартість закупівлі послуг менше 20 мільйонів гривень. На підставі вищевикладеного вважаємо, що порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї немає.
Стосовно не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» Замовник, не погоджується з прийнятими висновками Північного офісу Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та надає обґрунтування по кожному з пунктів окремо.
1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається згідно п.1 ст. 25 Закону в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) закупівлі та завантаження файлів у форматі pdf. та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, в сканованому вигляді підписних уповноваженою особою Учасника з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини 5 розділу III Тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу III Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати, зокрема, відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3).
У додатку 3 Тендерної документації надано форму довідки «Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг» та міститься примітка наступного змісту: «До довідки включаються обладнання та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг (при використанні орендованої техніки надати копії договорів оренди з додатками, в яких повинно бути зазначено перелік обладнання та технічної бази, яка залучається із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму)».
На виконання зазначених вимог тендерної пропозиції ТОВ "МЕГО ЛТД" надано:
- відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг від 20 серпня 2019 року № 20-08-04/2;
- договір оренди техніки від 12 червня 2019 року № 12/06/19-01 з додатком;
- інші договори оренди.
По-перше, відповідно до умов тендерної документації вимагалось саме надання копії договорів оренди з додатками, в яких повинно бути зазначено перелік обладнання та технічної бази. Тому учасником не порушено вимоги тендерної документації, оскільки ним було надано, зокрема, договір від 12 червня 2019 року № 12/06/19-01 з додатком, який містить повну інформацію щодо обладнання.
По-друге, акт приймання-передачі застосовується для оформлення господарських операцій та передачі основних засобів, а також є бухгалтерським документом.
Слід зазначити, що тендерна документація Замовника не містила вимог: надання у складі тендерної пропозиції актів приймання-передачі до договорів оренди; вимоги щодо підтвердження передачі техніки від орендодавця до учасника, а містила вимогу лише надання договору з додатком, що було виконано учасником. На підставі цього, тендерна пропозиція ТОВ "МЕГО ЛТД" не мала підстав бути відхиленою Замовником.
2) Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документ, зокрема, копію документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копію чинного договору залучення сторонньої лабораторії з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)), або лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги за предметом закупівлі (копія документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії).
У складі тендерної пропозиції надано копію договору про надання послуг від 11.04.2019 року № 54, який укладено з Службою автомобільних доріг у Закарпатській області, предметом договору є «Послуги по лабораторним випробуванням в своїй сертифікованій випробувальній лабораторії дорожньо-будівельних матеріалів: асфальто-бетонних сумішей та кернів із покриття». Слід зазначити, що наданий у складі тендерної пропозиції договір містить відмітку «копія вірна», підпис, печатку, посаду, ПІБ директора, тому у Замовника відсутні підстави вважати зазначений договір відтвореним неповністю з оригіналу документу.
Щодо наданого договору (а саме - відсутності в додатках у інформації в колонках 5-8 щодо повної калькуляції) повідомляємо, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином, встановлення невідповідностей у договорах, які регулюють правовідносин між суб’єктами господарювання не відноситься до компетенції Замовника. Слід звернути увагу, що Тендерна документація не містить заборони щодо закриття інформації, яка становить комерційну таємницю.
ТОВ "МЕГО ЛТД" не порушив вимоги тендерної документації, оскільки учасник надав всі документи, що підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції учасника. Таким чином, зазначені невідповідності пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Зазначене не може бути підставою для відхилення, наша позиція підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 26.03.2019 року № 3477-р/пк-пз «Документація не містила окремих вимог до порядку оформлення документу (-ів) (та/або його (їх) копія), що підтверджує право користування (розпорядження тощо) днопоглиблювальним обладнанням, що зазначене у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Враховуючи викладене, ТОВ "УКРСТРОЙСЕРВІС" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
3) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається згідно пункту 1 статті 25 Закону в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) закупівлі та завантаження файлів у форматі pdf. та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, в сканованому вигляді підписних уповноваженою особою Учасника з інформацією на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
На виконання зазначених вимог тендерної пропозиції ТОВ "МЕГО ЛТД" надано лист-згоду на обробку персональних даних посадової (службової) особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) від 20 серпня 2019 року № 20-08-13/2.
По-перше, умовами тендерної документації передбачалося виключно надання листа в довільній формі, тому учасник мав змогу надавати інформацію, яка на його думку є доцільною.
По-друге, у листі-згоді на обробку персональних даних зазначена вся інформація, яка передбачалась умовами тендерної документації, а саме:
прізвище, ім’я та по батькові особи: Дячук Денис Васильович;
місце реєстрації: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Лавреньова, будинок 6;
ідентифікаційний код: 3197211951;
паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий): АВ 542290 виданий Замостянським РВ УМВС України у Вінницькій області, 28 серпня 2003 року.
Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у своєму запиті повідомляє, що у листі-згоді вказано місце реєстрації посадової особи учасника, а не її місце проживання.
Зазначене не може бути підставою для відхилення, наша позиція підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 29.03.2019 року № 3716-р/пк-пз, де встановлено наступне: «У складі Пропозиції Переможця (файл "32. Лист-згода про обробку персональних даних.pdf") міститься лист-згода від 04.01.2019 № 1-544-03 в якому, зокрема, міститься інформація про заступника директора Станкєєва І.Г., вказано адреса проживання: Донецька область, Волноваський район, м. Волноваха, вулиця Щербакова, 49 а. Скаржник не довів і документально не підтвердив, що зазначена у листі-згоді адреса заступника директора Станкєєва І.Г. не є місцем проживання».
Враховуючи викладене, Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації не погоджується з висновками Північного офісу Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та надало аргументовані пояснення по кожному пункту, який зазначено у повідомленні про моніторинг.
Крім того зазначаємо, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» не стала переможною за результатами проведеного аукціону на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061430 Під’їзд до с. Яцковичі км 0+000 - км 2+938, Житомирська область.
У разі скасування даної процедури закупівлі через несуттєві (формальні) підстави, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в грудня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі виконати роботи у поточному році. Отже, за таких підстав, не будуть надані послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061430 Під’їзд до с. Яцковичі км 0+000 - км 2+938, а отже і не буде виконана програма, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до соціальної напруги в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом «Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061430 Під’їзд до с. Яцковичі км 0+000 - км 2+938, Житомирська область», Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі на надання послуг, вартість яких нижча від очікуваної на 2 188 970 грн на підставі несуттєвих (формальних) помилок. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Упралінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
Дата публікації звіту:
10.10.2019 16:59