• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючихтехнологій по комплексній термомодернизації головного корпусу в Куликівському закладі загальної середньої освіти I-III ступенів по вул.Шевченка, 4, в смт.Куликівка, Куликівської селищної ради, Чернігівської області

Торги не відбулися

6 963 415.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 817.07 UAH
Номер: 75526cfa61564841abb893a4f5eca2d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-31-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2019 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 31.07.2019 16:29 - 22.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.07.2019 № 48 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 31.07.2019 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2019-07-26-002048-b 26.07.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерну документацію Управління освіти, культури, туризму, сім’ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – Замовник), затверджену на засіданні тендерного комітету Замовника протоколом від 26.07.2019 №45 (далі – тендерний комітет). Аналізом відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: у додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, установленим статтею 17 Закону» встановлено вимогу про надання переможцем торгів інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених п.п. 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, при тому, що зазначена інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах та не вимагається від переможця торгів. Також, в ході моніторингу встановлено, що в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено про необхідність подання учасниками документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, в п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» вищевказаного розділу тендерної документації та в п.15 оголошення про проведення відкритих торгів «Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)» зазначено, про відсутність такого виду забезпечення. Натомість в п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником встановлено забезпечення виконання договору у розмірі 5% вартості договору. Таким чином, зазначені в оголошенні та у тендерній документації Замовника суперечливі вимоги не встановлюють для учасників єдиного підходу щодо подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 02.08.2019 14:23 - 17.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2019 14:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо порушення
Дата публікації звіту: 02.08.2019 16:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом внесення Замовником змін до тендерної документації
Дата публікації: 05.08.2019 14:02