• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95,А-92,Дизельне паливо

Завершена

888 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 442.50 UAH
Номер: 8a2fedcb40f84f8cb76a537c462404e7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-21-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.08.2019 14:45 - 14.09.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.08.2019 № 158 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.08.2019 № 158 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-07-25-000701-a 25.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Законодавства у сфері публічних закупівель при визначені відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02.09.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (зі змінами) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (ділі - ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 14.08.2019 № 188, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.08.2019 № 147/29/08. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 30 000,00 грн, або 3,38 %, від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг.
Період усунення порушень: 02.09.2019 17:21 - 17.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2019 17:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Висновок Державної аудиторської служби України до НЦУВКЗ від 02.09.2019 року про встановлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, повідомляємо наступне: Під час розміщення оголошення про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, ми як Замовник, визначили розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 30 000,00 грн, що становить 3,38 %, від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим не виконали вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Повідомляємо, що Учасники торгів в період прийому пропозицій з 25.07.2019 по 10.08.2019 , з приводу зниження, зменшення чи взагалі відміни завищеного розміру банківського забезпечення не звертались, а навпаки, погодились та добровільно внесли банківське забезпечення в розмірі 30000,00 грн. За результатами торгів 29.08.2019 року було укладено договір з переможцем процедури відкритих торгів - ТОВ « Лівайн Торг». З метою усунення виявлених під час моніторингу порушення (висновок ДАСУ від 02.09.2019 року) нами було направлено лист, з проханням розірвати договір за взаємною згодою сторін. Станом на 05.09.2019 року відповідь від ТОВ «Лівайн Торг» не надходила. Також слід наголосити, що розмір забезпечення тендерної пропозиції не мав негативного впливу на державний бюджет та збитків не спричинив, тому просимо врахувати порушення як не значне. В подальшому, ми як Замовник, зобов’язуємось неухильно виконувати норми законодавства.
Дата публікації звіту: 05.09.2019 16:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
Опис: -
Дата публікації: 19.09.2019 15:37

Запити/Пояснення