• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт протирадіаційного укриття відділення стаціонарного догляду для постійного (тимчасового) проживання людей похилого віку та інвалідів Територіального центру соціального обслуговування за адресою пров.Майський, 18/1, смт.Арбузинка, Арбузинського району, Миколаївської області."

Завершена

1 983 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 837.90 UAH
Номер: b2ed21550e524bb9b59fc014c75456ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-13-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 13.09.2019 12:20 - 05.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.09.2019 № 172 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-25-000904-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 липня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 66) 702-63-28, nataliyanikulina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, враховуючи умови частини першої та четвертої статті 36 Закону, а також пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено порушення, частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, а також порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі в річному плані порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Арбузинського району (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 08.07.2019 № 6); протокол (рішення) засідання тендерного комітету про визначення переможця від 19.08.2019 № 8 (далі – Протокол від 19.08.2019); тендерна пропозиція учасника ПП «Реалбудсервіс-транс» (код в ЄДРПОУ 37564631); пояснення Замовника від 24.09.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі, а також в формі річного плану закупівель на 2019 рік не зазначив код економічної класифікації видатків. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону не зазначив в ТД інформацію про врахування податку на додану вартість при оцінці тендерних пропозицій за критерієм «ціна». Також, за результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що враховуючи умови частини першої та четвертої статті 36 Закону, а також пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовником порушено вимоги частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, в частині визначення істотних умов договору підряду, а саме: в проекті договору (додаток № 6 до тендерної документації) відсутні умови щодо порядку фінансування робіт та умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиція учасника ПП «Реалбудсервіс-транс» не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 7 Додатку № 2 тендерної документації, учасник, на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію щодо «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», надає «Довідку про досвід виконання аналогічного договору» (не менше двох за останні два роки), до якої мають бути долучені копії договорів та оригінали позитивних відгуків замовника(ів). Учасник ПП «Реалбудсервіс-транс» в складі тендерної пропозиції надав Договір від 05.01.2017 № 01/03 (далі – Договір № 01/03), укладений з ДП НАЕК «Енергоатом» та оригінал відгуку командира військової частини 3044 Національної гвардії України, що суперечить вимогам тендерної документації, оскільки замовником за вказаним договором є саме ДП НАЕК «Енергоатом». Крім того, пунктом 12 Додаткової угоди № 3 до Договору № 01/03 визначені додатки до цієї додаткової угоди, які є невід’ємною частиною Договору № 01/03. Проте, Додаток № 4 «Договірна ціна» на залишок обсягів робіт учасником ПП «Реалбудсервіс-транс» не надано. Поряд з цим, для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Реалбудсервіс-транс» надано Договір від 18.10.2016 № 20, в пункті 18.9 якого зазначено, що «До договору додається договірна ціна». Проте, в пропозиції цього учасника зазначений додаток відсутній. Отже, з двох наданих учасником ПП «Реалбудсервіс-транс» договорів, на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію щодо «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», жоден не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, оскільки надані документи, всупереч статті 638 Цивільного кодексу України, не містять інформацію щодо всіх істотних умов договору. Також, за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасника та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «учасник процедури закупівлі зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження, а також іншу інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток №5). Якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі.» Учасник ПП «Реалбудсервіс-транс» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 09.08.2019 № 186 (файл «32. Довідка про незалучення субпідрядника.pdf»), відповідно до якої ПП «Реалбудсервіс-транс» інформує про те, що для виконання робіт в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю субпідрядні організації залучатися не будуть. Отже, учасник ПП «Реалбудсервіс-транс» на порушення умов пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надав інформаційний лист щодо залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або незалучення субпідрядників. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Реалбудсервіс-транс», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що Замовник, на порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив Додаток № 1 (Календарний графік) та Додаток № 2 (Кошторис) до Договору підряду від 30.08.2019 № 8, які згідно з пунктами 2.1 та 3.1 цього договору та, відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України, є його невід’ємною частиною оскільки містять істотні умови.
Період усунення порушень: 30.09.2019 17:02 - 17.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2019 17:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На вимогу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, щодо усунення порушень повідомляємо, що з огляду на встановлені порушення законодавства їх неможливо усунути. Тендерним комітетом прийнято рішення №10 від 03.10.2019 року відмінити процедуру закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття відділення стаціонарного догляду для постійного (тимчасового) проживання людей похилого віку та інвалідів Територіального центру соціального обслуговування за адресою пров. Майський, 18/1, смт.Арбузинка, Арбузинського району, Миколаївської області» та надано рекомендації директору Територіального центру про розірвання договору підряду №8 від 30 серпня 2019 року.
Дата публікації звіту: 03.10.2019 15:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 12.11.2019 14:42

Запити/Пояснення